Ä
äitee
Vieras
...alussa että alkais menkat! Ja onnistuneesti sain molemmilla kerroilla pienet vauvat! Onnea vaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Onkohan tää ihan normaalia että maha on kipeä?
Ihan kun menkat olisi alkamassa? :ashamed:
Joo,olen hädissäni ja onneton enkä viitsi tehdä aiheesta tuhatta avausta etten joudu bannaamaan itseäni :ashamed:
ONNEA! :flower:
On ihan normaalia, mulla oli kanssa alkuun koko ajan sellainen olo, että kohta lorahtaa. Mutta ei lorahtanut vasta kuin lapsvesien mentyä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:Onnea paljon ja pidetään peukkuja,että kaikki hyvin menee :hug: :flower: =)
Mitäs muuten kuuluu?En ole törmännyt sinuun täällä aikoihin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Mulla oli 2 ensimmäistä raskautta varsin hankalia monenmoisine oireineen. Kolmannen pampulan kanssa ei ollut mitään häikkää eikä oireen oiretta. Olin ihan huolesta sinisenä, kun ei edes kuvottanut pahoinvoinnista puhumattakaan! Samoin ekat viikot tuntui siltä, että menkat lorahtaa housuihin justiin.. Vaan niinpä vaan kaikki meni hyvin ja pieni poikamme nukkuu tuolla aamupäiväunosiaan :heart:
Onnea Sipuli sinulle tuhannesti ja kaikki hyvin menköön!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ......:Minulla myös oli alusta asti sama olo kuin että menkat tulee. Sitä tunnetta kesti lähemmäs 12 raskausviikkoon asti! Onnea =) !!!
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Onneksi olkoon =) :flower:
Eiköhän ne lapset parhaiten tule alulle, kun ei yritä niin kovasti.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Mulla oli 2 ensimmäistä raskautta varsin hankalia monenmoisine oireineen. Kolmannen pampulan kanssa ei ollut mitään häikkää eikä oireen oiretta. Olin ihan huolesta sinisenä, kun ei edes kuvottanut pahoinvoinnista puhumattakaan! Samoin ekat viikot tuntui siltä, että menkat lorahtaa housuihin justiin.. Vaan niinpä vaan kaikki meni hyvin ja pieni poikamme nukkuu tuolla aamupäiväunosiaan :heart:
=)
Mä oon huolissani kun ei oo ees rinnat kipeet, ne on kyl niin pienet että jos johtuu siitä![]()
Oon nyt viisi testiä tehnyt(mies tykkää kun syydän rahat näihin) Ja nyt vasta alan uskomaan että totta tää on..
Voi kun kaikki vaan menisi hyvin ja maaliskuussa meillä olisi ihan pikkuinen nyytti :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:Onnea sinne!
Itsellä ei oo mitään kummempaa oiretta ollut koko raskaudessa, nyt mennään jo 18. viikolla ja missään tunnu. Ja silti kaikki oikeen hyvin.
Elä stressaile!
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:Onnea paljon ja pidetään peukkuja,että kaikki hyvin menee :hug: :flower: =)
No en mä ole oikein kirjoitellut tänne aikoihin, tonne vauvakuume puolelle vaan =)
Mutta päivittäin olen kyllä käyny![]()
Siis mulle nyt viimeset 9kk on kuulunu ooveetä ja koopeetä ja muuta mukavaa kun kaikki on pyöriny vaan vauvahaaveen ympärillä![]()
Mitäs sulle/teille?
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Mulla oli 2 ensimmäistä raskautta varsin hankalia monenmoisine oireineen. Kolmannen pampulan kanssa ei ollut mitään häikkää eikä oireen oiretta. Olin ihan huolesta sinisenä, kun ei edes kuvottanut pahoinvoinnista puhumattakaan! Samoin ekat viikot tuntui siltä, että menkat lorahtaa housuihin justiin.. Vaan niinpä vaan kaikki meni hyvin ja pieni poikamme nukkuu tuolla aamupäiväunosiaan :heart:
=)
Mä oon huolissani kun ei oo ees rinnat kipeet, ne on kyl niin pienet että jos johtuu siitä![]()
Oon nyt viisi testiä tehnyt(mies tykkää kun syydän rahat näihin) Ja nyt vasta alan uskomaan että totta tää on..
Voi kun kaikki vaan menisi hyvin ja maaliskuussa meillä olisi ihan pikkuinen nyytti :heart:
Hih!! Mä tein kanssa tästä kuopuksesta 5 testiäEnsin sen plussan, sitten kaksi, että vahvistuuko ne. Ja sit kun tuli yhtenä iltana kovia vatsakipuja, niin ryntäsin apteekkiin ja hain 2 testiä lisää, että onko niissä vielä viivat. Oli :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:Onnea paljon ja pidetään peukkuja,että kaikki hyvin menee :hug: :flower: =)
No en mä ole oikein kirjoitellut tänne aikoihin, tonne vauvakuume puolelle vaan =)
Mutta päivittäin olen kyllä käyny![]()
Siis mulle nyt viimeset 9kk on kuulunu ooveetä ja koopeetä ja muuta mukavaa kun kaikki on pyöriny vaan vauvahaaveen ympärillä![]()
Mitäs sulle/teille?
Oletko muuten galleriassa vielä? Sielläkään ei aikoihin juteltu.Samaa minä, ei mitään uutta![]()
Onnea kuitenkin todella paljon plussasta =) Älä stressaa turhistakaikki menee varmasti hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:![]()
paljon onnea :hug:
p.s mullaki kolmannesta alko oireet vasta joskus 8-10vko paikkeilla![]()