Muista sit ilmotella mitä testi näytti..Alkuperäinen kirjoittaja no:jos kätilötkin saattaa erehtyä äidin sykkeestä ja vauvan niin miksipä ei maallikko???????????
Ai niinkö? Jos minä olisin kotidoplerilla kuunnellut edellisessä raskaudessa tietämättäni suoliston ääniä "istukan viuhuntana", niin mistä hitosta osaisin jatkossa kertoa että ne ihan täsmälleen samat äänet eivät ole niitä raskauden aikana kuuntelemiani "istukan viuhuntoja"?Alkuperäinen kirjoittaja hv:Miks täällä on tälläsiä vitun idiootteja kaikkitietävä näsiä, jotka luulee tietävänsä että "ei ne nyt sydänääniä ollu......lässynlää" jne jne, kai ny saatana ennenkin raskaana ollu nainen tietää millaset on vauvan sydänäänet ja millasia mahanmölinät
Näin juuri! Kuinka moni meistä tietää miltä kuulostaa pelkkä vauvaton massu, mä en oo ainakaan ikinä kuunnellut, muuta kuin raskaana ollessa noita ääniä..Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ai niinkö? Jos minä olisin kotidoplerilla kuunnellut edellisessä raskaudessa tietämättäni suoliston ääniä "istukan viuhuntana", niin mistä hitosta osaisin jatkossa kertoa että ne ihan täsmälleen samat äänet eivät ole niitä raskauden aikana kuuntelemiani "istukan viuhuntoja"?Alkuperäinen kirjoittaja hv:Miks täällä on tälläsiä vitun idiootteja kaikkitietävä näsiä, jotka luulee tietävänsä että "ei ne nyt sydänääniä ollu......lässynlää" jne jne, kai ny saatana ennenkin raskaana ollu nainen tietää millaset on vauvan sydänäänet ja millasia mahanmölinät
Eikö sulla neuvolassa kuunneltu kertaakaan sydänääniä? Siellä ne aika selvästi kertoovat ja kunnelluttaavat ne äänet, monet monet kerrat. Kyllä siinä rupeaa jo oppimaan mitkä on istukan viuhuntoja ja mitkä mahan ääniä.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ai niinkö? Jos minä olisin kotidoplerilla kuunnellut edellisessä raskaudessa tietämättäni suoliston ääniä "istukan viuhuntana", niin mistä hitosta osaisin jatkossa kertoa että ne ihan täsmälleen samat äänet eivät ole niitä raskauden aikana kuuntelemiani "istukan viuhuntoja"?Alkuperäinen kirjoittaja hv:Miks täällä on tälläsiä vitun idiootteja kaikkitietävä näsiä, jotka luulee tietävänsä että "ei ne nyt sydänääniä ollu......lässynlää" jne jne, kai ny saatana ennenkin raskaana ollu nainen tietää millaset on vauvan sydänäänet ja millasia mahanmölinät
Kuunneltiinko sulla sydänääniä kun ET ollu raskaana?Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Eikö sulla neuvolassa kuunneltu kertaakaan sydänääniä? Siellä ne aika selvästi kertoovat ja kunnelluttaavat ne äänet, monet monet kerrat. Kyllä siinä rupeaa jo oppimaan mitkä on istukan viuhuntoja ja mitkä mahan ääniä.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ai niinkö? Jos minä olisin kotidoplerilla kuunnellut edellisessä raskaudessa tietämättäni suoliston ääniä "istukan viuhuntana", niin mistä hitosta osaisin jatkossa kertoa että ne ihan täsmälleen samat äänet eivät ole niitä raskauden aikana kuuntelemiani "istukan viuhuntoja"?Alkuperäinen kirjoittaja hv:Miks täällä on tälläsiä vitun idiootteja kaikkitietävä näsiä, jotka luulee tietävänsä että "ei ne nyt sydänääniä ollu......lässynlää" jne jne, kai ny saatana ennenkin raskaana ollu nainen tietää millaset on vauvan sydänäänet ja millasia mahanmölinät
Kultaseni: tuon asian kertomiseen tarvitaan KOKENUT terveydenhoitaja/kätilö. VÄhemmän kokeneet eivät edes ala käyttään dobleria, koska on virhetulkinnan mahdollisuus! Usein sieltä kuuluu monenkinlaista viuhdontaa ja tykytyksiä, jotka kokenut hoitaja sivuuttaa (voi ihan jopa sanoa, että tuo on sun oma). Ei se, että on kuullut niitä sydänääniä ja istukan viuhduntoja joskus, tarkoita, että on jo alan asiantuntija ja osaa tehdä oikeita päätelmiä asiasta! Siihen tarvii koulutusta SEKÄ kokemusta!Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Eikö sulla neuvolassa kuunneltu kertaakaan sydänääniä? Siellä ne aika selvästi kertoovat ja kunnelluttaavat ne äänet, monet monet kerrat. Kyllä siinä rupeaa jo oppimaan mitkä on istukan viuhuntoja ja mitkä mahan ääniä.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ai niinkö? Jos minä olisin kotidoplerilla kuunnellut edellisessä raskaudessa tietämättäni suoliston ääniä "istukan viuhuntana", niin mistä hitosta osaisin jatkossa kertoa että ne ihan täsmälleen samat äänet eivät ole niitä raskauden aikana kuuntelemiani "istukan viuhuntoja"?Alkuperäinen kirjoittaja hv:Miks täällä on tälläsiä vitun idiootteja kaikkitietävä näsiä, jotka luulee tietävänsä että "ei ne nyt sydänääniä ollu......lässynlää" jne jne, kai ny saatana ennenkin raskaana ollu nainen tietää millaset on vauvan sydänäänet ja millasia mahanmölinät
No kuten nyt huomattiin, ap on raskaana Ja kyllä, koulutushan siihen tarvitaan, mutta olen lähes varma että itse ainakin erotan selvästi mitkä on sydänäänet ja mitkä mahan murinaa.Alkuperäinen kirjoittaja th-ammattilainen:Kultaseni: tuon asian kertomiseen tarvitaan KOKENUT terveydenhoitaja/kätilö. VÄhemmän kokeneet eivät edes ala käyttään dobleria, koska on virhetulkinnan mahdollisuus! Usein sieltä kuuluu monenkinlaista viuhdontaa ja tykytyksiä, jotka kokenut hoitaja sivuuttaa (voi ihan jopa sanoa, että tuo on sun oma). Ei se, että on kuullut niitä sydänääniä ja istukan viuhduntoja joskus, tarkoita, että on jo alan asiantuntija ja osaa tehdä oikeita päätelmiä asiasta! Siihen tarvii koulutusta SEKÄ kokemusta!Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Eikö sulla neuvolassa kuunneltu kertaakaan sydänääniä? Siellä ne aika selvästi kertoovat ja kunnelluttaavat ne äänet, monet monet kerrat. Kyllä siinä rupeaa jo oppimaan mitkä on istukan viuhuntoja ja mitkä mahan ääniä.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ai niinkö? Jos minä olisin kotidoplerilla kuunnellut edellisessä raskaudessa tietämättäni suoliston ääniä "istukan viuhuntana", niin mistä hitosta osaisin jatkossa kertoa että ne ihan täsmälleen samat äänet eivät ole niitä raskauden aikana kuuntelemiani "istukan viuhuntoja"?Alkuperäinen kirjoittaja hv:Miks täällä on tälläsiä vitun idiootteja kaikkitietävä näsiä, jotka luulee tietävänsä että "ei ne nyt sydänääniä ollu......lässynlää" jne jne, kai ny saatana ennenkin raskaana ollu nainen tietää millaset on vauvan sydänäänet ja millasia mahanmölinät
Ohhoh ja onneaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Testi tehty ja plussahan se oli! Neuvolalääkäri ottaa minut vastaan jo tänään ja mahdollisesti pääsen ihan äitipolille lähetteellä.
On hiukka hölmistynyt olo!
Kiitos tuesta! Nämä epäuskoiset ei ole ilmeisesti koskaan kuunnelleet vauvan sydänääniä? Kyllä ne erottaa ihan selvästi omista äänistä. Ainakin jos jo toista odottaa.
Noin kokeneen ihmisen ois kyllä luullu tajunneen olevansa raskaana...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Testi tehty ja plussahan se oli! Neuvolalääkäri ottaa minut vastaan jo tänään ja mahdollisesti pääsen ihan äitipolille lähetteellä.
On hiukka hölmistynyt olo!
Kiitos tuesta! Nämä epäuskoiset ei ole ilmeisesti koskaan kuunnelleet vauvan sydänääniä? Kyllä ne erottaa ihan selvästi omista äänistä. Ainakin jos jo toista odottaa.