Mä suppaan sulle testin, nyt on pakko saada tietää....Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Joo teen heti huomenna testin kunhan pääsen sen ostamaan! Lapsonen nukkuu jo enkä mä sitä kyllä yksin tänne jätä!
Mä suppaan sulle testin, nyt on pakko saada tietää....Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Joo teen heti huomenna testin kunhan pääsen sen ostamaan! Lapsonen nukkuu jo enkä mä sitä kyllä yksin tänne jätä!
Ukko tulee vasta huomenna päivällä kotiin. Palaan huomenna kertomaan kuulumiset! Nyt on pakko taas uudelleen kuunnellaAlkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:No älkää nyt pilkatko toisen ensireaktiota! Kyllä mäkin varmaan soittelisin hätäpäissäni ties minne! Mutta haetuta nyt äkkiä ukolla se testi niin saadaan varmaa tietoa! Se minkä palstalla julkasee, pitää saattaa loppuun!! :xmas:
Totta!Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:No älkää nyt pilkatko toisen ensireaktiota! Kyllä mäkin varmaan soittelisin hätäpäissäni ties minne! Mutta haetuta nyt äkkiä ukolla se testi niin saadaan varmaa tietoa! Se minkä palstalla julkasee, pitää saattaa loppuun!! :xmas:
Et kyllä sellaisella kuule vielä sydänääniä vatsan läpi sori vaan!Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Se sydänääni kuullosti hevosenlaukaltaAlkuperäinen kirjoittaja ..:istukast kuuluusellanen viuh viuh-ääni.. sydänäänet on enemmänki sellaset napakat.
jos on jo aikaisempia lapsia, niin kyllä varmasti osaa erottaa sydänäänet vatsan äänistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kyllä sellaisella kuule vielä sydänääniä vatsan läpi sori vaan!Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Se sydänääni kuullosti hevosenlaukaltaAlkuperäinen kirjoittaja ..:istukast kuuluusellanen viuh viuh-ääni.. sydänäänet on enemmänki sellaset napakat.
Mistä erotat oman mahasi vinkunat?
En kyllä käsitä. Täällä heti syytellään provoksi ihan mitä vaan. En tosin ole aloittaja, mutta miksi tämä ei olis mahdollista. Itse ainakin ostan tarinan...Alkuperäinen kirjoittaja Porvooko ?:Hurjaa on ja tää on varmaan käynny Porvoossa
Voi kun ihanaa! Onnittelut koko perheelleAlkuperäinen kirjoittaja !!:Tein negatiivisen raskaustestin pari kk sitten kun oli pahoinvointia josta kärsin myös ekassa raskaudessa. Testin tulos oli siis negatiivinen ja pahoinvointikin hävisi. Menkat on tulleet epäsäännöllisesti kuten aina.
Äsken pakkasin esikoisen vauva-ajantavaroita myyntiin ja käsiin osui kotidoppleri. Huvikseni kokeilin sitä ja...
No tiedättehän te!
Mies ei ole kotona ja olen ihan paniikissa. Soitin päivystykseen mutta eivät uskoneet ja käskivät huomenna soitella uudelleen.
No tuskin sulla mitää hätää on. Et ole ensimmäinen nainen maailmassa, joka saa lapsen.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mihin helvettiin pitäisi soittaa jos raskaus on jo pitkällä etkä ole tiennyt siitä! Mitä itse tekisit hätäpäissään?