Ei voi olla totta mutta on se!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja !!
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
No älkää nyt pilkatko toisen ensireaktiota! Kyllä mäkin varmaan soittelisin hätäpäissäni ties minne! :whistle: Mutta haetuta nyt äkkiä ukolla se testi niin saadaan varmaa tietoa! Se minkä palstalla julkasee, pitää saattaa loppuun!! :xmas:
Ukko tulee vasta huomenna päivällä kotiin. Palaan huomenna kertomaan kuulumiset! Nyt on pakko taas uudelleen kuunnella

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
istukast kuuluusellanen viuh viuh-ääni.. sydänäänet on enemmänki sellaset napakat.
Se sydänääni kuullosti hevosenlaukalta
Et kyllä sellaisella kuule vielä sydänääniä vatsan läpi :) sori vaan!

Mistä erotat oman mahasi vinkunat?
jos on jo aikaisempia lapsia, niin kyllä varmasti osaa erottaa sydänäänet vatsan äänistä.

sapen kuohahdus
Täällä on näköjään taas tosi sankareita kun tietäisivät raudanlujasti heti mitä itse tekisivät samassa tilanteessa ja tottakai toimisivat just sillä ainoalla oikealla tavalla. Hitto että oon kyllästyny ihmisten ala-arvosiin ja vähätteleviin vitt**u-viesteihin. Mut onnea ap:lle jos olet raskaana! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Porvooko ?:
Hurjaa on ja tää on varmaan käynny Porvoossa :)
En kyllä käsitä. Täällä heti syytellään provoksi ihan mitä vaan. En tosin ole aloittaja, mutta miksi tämä ei olis mahdollista. Itse ainakin ostan tarinan...

vieras
Kaikilla raskaustesti ei näytä positiivista vielä vaikka menkat olisikin kaksi viikkoa myöhässä. Ja jos ei siinä välissä ole testaillut niin ihan hyvin mahdollista sillä sydänäänet alkaa kuulumaan rv8 suunnilleen.

runttipulla
Jännää!!! Mulla on kotidoppleri ja kyllä sieltä niiin varmasti ne kavion kopseet ja istukan viuhunnat kuuluu ettei vaan voi erehtyä. Kerrohan sitten vielä testin tulos, vaikka varmasti se plussaa nyt sitten näyttää :) Onnea!

ihanaa
Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Tein negatiivisen raskaustestin pari kk sitten kun oli pahoinvointia josta kärsin myös ekassa raskaudessa. Testin tulos oli siis negatiivinen ja pahoinvointikin hävisi. Menkat on tulleet epäsäännöllisesti kuten aina.
Äsken pakkasin esikoisen vauva-ajantavaroita myyntiin ja käsiin osui kotidoppleri. Huvikseni kokeilin sitä ja...
No tiedättehän te!

Mies ei ole kotona ja olen ihan paniikissa. Soitin päivystykseen mutta eivät uskoneet ja käskivät huomenna soitella uudelleen.
Voi kun ihanaa! Onnittelut koko perheelle ;)

Tiedän tapauksen jossa äidillä oli vkoja jo 20 ja oli usean testin tehnyt kun epäili raskautta, no niin kävi sitten että kun maksoi ja meni yksityiselle vatsasta löytyikin vauva!!!!
Vielä tänäkään päivänä ei tiedä miksi ei raskaustestit näyttäneet plussaa, ja eikös tolla koti doplerilla voi jo 11vkolla noi äänet kuulua??

Minttu
Sen kummemmin kantaa tähän asiaan ottamatta, niin eihän ne raskaustestit sataprosenttisen varmoja ole, edes tk:ssa/sairaalassa.

Mun ystävä teki lukuisia kotitestejä ja kolme kertaa tk:ssa ja kaikki näytti negaa. Lääkäri tunnusteltuaan vatsan totesi, että kaverilla on kasvain kohdussa, kun kohtu on kasvanut. Kiireellisenä ultraan ja kaikista negatesteistä huolimatta kaverin vatsassa köllötteli 14-viikkoinen ihmisenalku :)

voi voi..
Ei millään pahalla, mutta ne viuhtomiset on todennäköisesti kuuluneet ihan sun omasta verenkierrosta...ja laukkaavat sydänäänet ovat ihan niitä sun omias, jännityksessä. Juuri näidän tämmöisten tulkintojen takia dobbleria pitäisi käyttää vain ja ainoastaan ammattilaisten... Osaavat erottaa ne oikeat sun omista monenlaisista äänistäs...

vieras
Mulla kuuluu sillä laitteella tismalleen samanlainen viuhunta kun istukastakin kun kuuntelee omista suonista tulevia kohinoita, ja joskus ne omat virtaukset kuuluu niin sekavasti, että ottaa kaikua muualtakin ja kuullostaa nopeammalta. Ja minä siis en ole raskaana.

Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mihin helvettiin pitäisi soittaa jos raskaus on jo pitkällä etkä ole tiennyt siitä! Mitä itse tekisit hätäpäissään? :eek:
No tuskin sulla mitää hätää on. Et ole ensimmäinen nainen maailmassa, joka saa lapsen.

Yhteistyössä