Ei voi olla totta mutta on se!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja !!
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mihin helvettiin pitäisi soittaa jos raskaus on jo pitkällä etkä ole tiennyt siitä! Mitä itse tekisit hätäpäissään? :eek:
ÖÖ.. gynekologille varata aika ? Ja ihan kuule virka-aikaan. Mitä luulit että ne sulle siellä päivystyksessä tekee :D Kas ku et ambulanssia soittanut ;)

omg
Mihin helvettiin pitäisi soittaa jos raskaus on jo pitkällä etkä ole tiennyt siitä! Mitä itse tekisit hätäpäissään? :eek:
ei helv. jos pari kk sitten näytti nega niin sulla ei voi olla montaa viikkoa. rauhoitu. ne oli sun omat. :LOL: :headwall:

vieras
Kuule,aamulla voisit vaikka soittaa neuvolaan ja sitä ennen voisit käydä ostamas uuden testin ja tehdä sen ennenku soitat.

ap.
Kiitellä kai tässä nyt sitten pitää... :eek:

Ja siitä istukasta kuuluu sellainen viuh-viuh ääni kun veri virtaa...
Ja tosiaan sinne neuvolaan soitella huomenna. Hitto kukalie ollu siellä päivystyksessä joka vastas mun puheluun

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ÖÖ.. gynekologille varata aika ? Ja ihan kuule virka-aikaan. Mitä luulit että ne sulle siellä päivystyksessä tekee :D Kas ku et ambulanssia soittanut ;)
mä varmaan oisin kans soittanu päivystykseen näin illasta, jos ois tollanen tilanne :D :snotty:

No älkää nyt pilkatko toisen ensireaktiota! Kyllä mäkin varmaan soittelisin hätäpäissäni ties minne! :whistle: Mutta haetuta nyt äkkiä ukolla se testi niin saadaan varmaa tietoa! Se minkä palstalla julkasee, pitää saattaa loppuun!! :xmas:

-
Joo teen heti huomenna testin kunhan pääsen sen ostamaan! Lapsonen nukkuu jo enkä mä sitä kyllä yksin tänne jätä!
Sen verran ison luokan asia, että ite varmasti kipittäisin vaikka nukkuva käärö sylissä apteekkiin..

Yhteistyössä