Alkuperäinen kirjoittaja mari:Kultaseni: opettele termit, niin uskottavuutesi terveydenhuollon ammattilaisena kasvaa. Se on DOPPLER, ei dobler, dobbler tms.Alkuperäinen kirjoittaja th-ammattilainen:Kultaseni: tuon asian kertomiseen tarvitaan KOKENUT terveydenhoitaja/kätilö. VÄhemmän kokeneet eivät edes ala käyttään dobleria, koska on virhetulkinnan mahdollisuus!
oli tehny testin ja se näytti plussaa...!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut koko ketjua, mut provoa tämä on. Tuskin kotidopplerilla kuuluu sydänäänet varhaisessa vaiheessa. Jos oot 2kk sit tehny negan testin, niin tuskin yli 10 rv on täynnä.
Ap itse epäili, että saattaa olla jopa puolessa välissä jo laskujensa mukaan. Testi vaan on jostain syystä silloin näyttänyt negaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut koko ketjua, mut provoa tämä on. Tuskin kotidopplerilla kuuluu sydänäänet varhaisessa vaiheessa. Jos oot 2kk sit tehny negan testin, niin tuskin yli 10 rv on täynnä.
Rinnatkin on kipeät.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Hui!
Pitäsköhän minunkin tehdä uusi testi, kun kuukautiset on 3 viikkoa myöhässä. 2 viikkoa sitten näytti negaa.
Jaa no sitten voi kuulua sydänäänet. Mun kaverilla oli kotidoppleri ja kokeilin sitä joskus rv 18-19, niin ei kuulunut ääniä Pikku paniikki iski kyllä ja oli pakko käydä neuvolassa, mut kaikki oli hyvin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap itse epäili, että saattaa olla jopa puolessa välissä jo laskujensa mukaan. Testi vaan on jostain syystä silloin näyttänyt negaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut koko ketjua, mut provoa tämä on. Tuskin kotidopplerilla kuuluu sydänäänet varhaisessa vaiheessa. Jos oot 2kk sit tehny negan testin, niin tuskin yli 10 rv on täynnä.
Kannattaa tehdä. Ite oon rv7 alussa ja nyt vasta kipeyty rinnat kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Rinnatkin on kipeät.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Hui!
Pitäsköhän minunkin tehdä uusi testi, kun kuukautiset on 3 viikkoa myöhässä. 2 viikkoa sitten näytti negaa.
mulla on kaikista lapsista kuulunut sydänäänet rv 9, sekä neuvolassa että kotidoblerilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa no sitten voi kuulua sydänäänet. Mun kaverilla oli kotidoppleri ja kokeilin sitä joskus rv 18-19, niin ei kuulunut ääniä Pikku paniikki iski kyllä ja oli pakko käydä neuvolassa, mut kaikki oli hyvin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap itse epäili, että saattaa olla jopa puolessa välissä jo laskujensa mukaan. Testi vaan on jostain syystä silloin näyttänyt negaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut koko ketjua, mut provoa tämä on. Tuskin kotidopplerilla kuuluu sydänäänet varhaisessa vaiheessa. Jos oot 2kk sit tehny negan testin, niin tuskin yli 10 rv on täynnä.
se on kuullu omat sydänäänensä...Alkuperäinen kirjoittaja juu:mun sisko luuli et oottaa kaksosia ku kuunteli koti laitteella ku kuulu muka kaks ääntä,mut yks ultrassa näky ja yks synty.et sieltä voi kuulua mitä haluaa
Mä kuulin ekaa kertaa rv.10+4Alkuperäinen kirjoittaja suvi-84:Tiedän tapauksen jossa äidillä oli vkoja jo 20 ja oli usean testin tehnyt kun epäili raskautta, no niin kävi sitten että kun maksoi ja meni yksityiselle vatsasta löytyikin vauva!!!!
Vielä tänäkään päivänä ei tiedä miksi ei raskaustestit näyttäneet plussaa, ja eikös tolla koti doplerilla voi jo 11vkolla noi äänet kuulua??
Älä nyt pilaa odotustasi murehtimalla! Onnea vaan koko perheelle ja käy ihmeessä kertomassa miten odotus sujuu! :flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lääkärillä käyty ja vähän oli hölmistynyt hänkin, terveydenhoitaja halusi tulla myös katsomaan ihmettä. Ultran mukaan viikkoja 16+2 ja LA menisi tuonne toukokuun puoleen väliin mutta pääsen ylimääräiseen ultraan maanantaina vielä.
En voi uskoa tätä!
Olipas miehellä ilme kun hän tuli kotiin ja olin ovella vastassa että nyt lähdetään ultraan!
Nyt alkoi pelottamaan miksen ole tuntenut liikkeitä tai muitakaan oireita :/ Sydän kyllä sykki ja liikettäkin oli mutta huolettaa...