Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
on toistaiseksi kouluun lähdetty ajoissa ja jopa mielellään, mutta muuten on sit ongelmia, kovaa kiroilua esim. Koulussa kaikki tuon ikäiset kiroilee kuin vanha tukkijätkä ja tekee muuta epämiellyttävää. ( tai ehkä ei IHAN kaikki ) mut moni kummiski.
Ja mä olen kalkkis joka ei tajua jne...
voimia ap:lle. melkein itkukurkussa luen tätä, meillä vasta pahin edessä, nyt jo on alkanut alkusoittoa olla viimeisen vuoden. tyttö on nyt 12.v, kouluun menee kyllä (onneksi), mutta tuo nälviminen ja raivoaminen on kyllä kamalaa. ei onneksi kiroile mutta puhe on sitä mistä tietää että mun hermot menee, nuorempia sisaruksiaan ärsyttää tahallaan, puheyhteyttä ei ole kun on huonolla päällä, hyvällä päällä on yhteys mutta sekin on aina hiuskarvan varassa että pitää aina miettiä että on sellainen "hyvä" äänensävy kun alkaa keskustelemaan. On ollut kyllä aina uhmakas, ihan 2.v asti. arka ja kiltti (siis koulussa ja sitä ennen eskarissa ja kerhoissa) ja tuntuu ettei mikään riitä...
esikoinen kun on niin aina tuntuu olevan harjoituskappale.yrittänyt olen pitää rajoja ja rakkautta mutta välillä väsyttää niin että on mentävä vessaan itkemään...
voimia!!!