Ei tää Nyt VOI olla mitenkään normaalia :O *ällövaroitus*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhrija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuhrija

Vieras
Siis ei terveellä aikuisella ihmisellä voi tulla yhtäkkiä ripulip*skat housuun täysin varoittamatta :O

Mulla kuitenkin kävi äsken noin, kun nostin lasta sänkyyn :X Mikä ihme voi olla, muutenkin tosi usein maha sekaisin, mutta ei mulla kyllä koskaan ole noin käynyt.

Ja siis ei ole mitään mahatautia mulla.
 
Siis eikö mitään mahakipua, mahan mylläystä tmv. ennen tätä tapausta? Ootko synnyttänyt äskettäin? Jos ei mitään selitystä niin soittaisin lääkäriin, ei ole normaalia.
 
[QUOTE="vieras";22366162]Onko sulla selkäongelmia? Välilevyn pullistumaa?[/QUOTE]

Tässä tapauksessa tulis sitten varmaan virtsatkin alle. Mutta joo, selkävaivat voivat aiheuttaa pidätyskyvyttömyyttä. Ja siinä tapauksessa olet leikkaushoidon tarpeessa.
 
epämääräisiä vatsakipuja mulla on ollut, ja parikuukautta sitten katsottiin verestä keliakiavasta-aineet, muuta lääkäri ei alkanut tutkimaan.

Mutta ei mitään mahatautiin viittavaa, en ole synnyttänyt pitkään aikaan, eikä mitään kovia selkäkipuja tms. ole. lihasjumia nyt ollut pitkään, mutta en kyllä uskois sen olevan mitään vakavaa.

sekaisin olevaa mahaa lukuunottamatta maha on ollut muuten tosi hyvässä kunnossa nyt pidemmän aikaa, ei ole myllertänyt, ollut kipuja eikä ilmavaivoja.
 
epämääräisiä vatsakipuja mulla on ollut, ja parikuukautta sitten katsottiin verestä keliakiavasta-aineet, muuta lääkäri ei alkanut tutkimaan.

Mutta ei mitään mahatautiin viittavaa, en ole synnyttänyt pitkään aikaan, eikä mitään kovia selkäkipuja tms. ole. lihasjumia nyt ollut pitkään, mutta en kyllä uskois sen olevan mitään vakavaa.

sekaisin olevaa mahaa lukuunottamatta maha on ollut muuten tosi hyvässä kunnossa nyt pidemmän aikaa, ei ole myllertänyt, ollut kipuja eikä ilmavaivoja.

Todennäköisesti se sitten johtuu tuosta sekaisin olevasta mahasta. Mieti mitä söit juuri äskettäin ja tarkkaile tästä lähtien olotilaasi aina kun syöt samaa.
 
Onko sulta testattu maitoallergia ja laktoosivammat. Itselläni ainakin on maitopohjaisten tuotteiden jälkeen pakko rynnätä vessaan tai tulisi kyllä housuun.

laktoosittomia tuotteita kyllä joudun käyttämään, tosin pienet määrät ruoanlaitossa tavallista maitoa eivät ole koskaan haitanneet. enkä tänään ole mitään maitotuotteita syönyt.
Ja siinäkin vaivassa ilmavaivat kyllä varoittavat hyvin nopeaan, jos on ollut liikaa käyttöä...
 

Kuumimmat

Yhteistyössä