Auttakaa, mitä tää voi olla???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Söin äsken muutaman karkin ja ihmettelin, että mikä pahkura minulla tuli suuhun. Menin kattomaan peilistä, niin posken sisäpuolella, siinä ihossa on joku aivan ihmeellinen pehmeä n.1cm kokoinen tummanpunainen pahkura. Aivan kuin joku iso luomi... se on siis ihan pehmyt ja kasvoi siihen varmaan parissa sekunnissa. Mikä ihme tuo voi olla?? Afta se ei ainakaan ole, niitä mulla on ollut ennenkin ja ne ovat ihan erilaisia...

osaakohan kukaan auttaa....??
 
voiko olla verenpurkauma? Se on siis sellanen "molluska", ihan tummanpunainen ja pehmyt :X En kyllä hoksannut että oisin purassu poskea mut voihan seki olla mahollista..

ja aiemminki jo kirjoitin, että ei ole afta.. aftat on valkosia ja ihan erin tuntuisia..
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä