A
apua
Vieras
Söin äsken muutaman karkin ja ihmettelin, että mikä pahkura minulla tuli suuhun. Menin kattomaan peilistä, niin posken sisäpuolella, siinä ihossa on joku aivan ihmeellinen pehmeä n.1cm kokoinen tummanpunainen pahkura. Aivan kuin joku iso luomi... se on siis ihan pehmyt ja kasvoi siihen varmaan parissa sekunnissa. Mikä ihme tuo voi olla?? Afta se ei ainakaan ole, niitä mulla on ollut ennenkin ja ne ovat ihan erilaisia...
osaakohan kukaan auttaa....??
osaakohan kukaan auttaa....??