Onkohan tää normaalia?

Hölmölän-iita

Aktiivinen jäsen
30.04.2005
2 294
0
36
Mulla ei oo vauvakuumetta enää :D :D :o :xmas:

Sen jälkeen ku menin töihin niin eipä vaan enää ole ollu, kai sitä jotenkin ehkä "heräs" et joo voi sitä olla muutakin "elämää" kun koko ajan vaan olla lasten kanssa, olin kotiäitinä siis 7 vuotta, en yhtään välissä töissä.

Toki vauvat ovat ihania , mutta se "kuume" hävis kuin tuhka tuuleen :laugh: :laugh:

Mutta ehkä sitten JOSSSSKus se viides B)

Onks muille käyny samalla lailla, et yhtäkkiä töihin paluun jälkeen ajatteleekin eri lailla tässä asiassa. :attn:
 
Mää meen töihin syksyllä. Olen ollut 10 vuotta kotona. Kun tein päätöksen mennä töihin, hävisi ikuinen vauvakuume. Kummaa. :D Ja kuukausi sitten mietin kuumeisesti neljättä lasta, samoin mies. Nyt vaan olen menossa innoissani duuniin! :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
ai sä oot työmaailmaan palannut! :D mitäs duunia teet?

mun pitäs varmaan mennä sit kans ku puskee vaan kuumetta... :whistle:

Joo, mä oon Heinolan cittarissa lihatiskillä ja voi jukuu meil on ihana työporukka siellä :heart: :heart: tai oikeastaa iha seko, eli sovin oikein mainiosti porukkaan :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mää meen töihin syksyllä. Olen ollut 10 vuotta kotona. Kun tein päätöksen mennä töihin, hävisi ikuinen vauvakuume. Kummaa. :D Ja kuukausi sitten mietin kuumeisesti neljättä lasta, samoin mies. Nyt vaan olen menossa innoissani duuniin! :D :D

No joo, m'kin toss vielä jouluna halusin kovasti sitä viidettä..mut nyt en todellakaan..ehkä meitin lapset on tässä...tai sitten joskus monen vuoden päästä..mut ei todellakaan lähivuosina... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
ai sä oot työmaailmaan palannut! :D mitäs duunia teet?

mun pitäs varmaan mennä sit kans ku puskee vaan kuumetta... :whistle:

Joo, mä oon Heinolan cittarissa lihatiskillä ja voi jukuu meil on ihana työporukka siellä :heart: :heart: tai oikeastaa iha seko, eli sovin oikein mainiosti porukkaan :laugh: :laugh:

voi vitsi toi on varmaan aivan ihana!! :D =) :heart:
just kaveri men töihin piiiiitkän tauvon jälkeen ja ihan mielissään kun on myös niin "seko" työporukka siellä... :laugh:
mulla on tässä kans se reilu 7v kotiäitinä oloa takana B) kohta 8
 

Yhteistyössä