Mulla ei oo vauvakuumetta enää
:xmas:
Sen jälkeen ku menin töihin niin eipä vaan enää ole ollu, kai sitä jotenkin ehkä "heräs" et joo voi sitä olla muutakin "elämää" kun koko ajan vaan olla lasten kanssa, olin kotiäitinä siis 7 vuotta, en yhtään välissä töissä.
Toki vauvat ovat ihania , mutta se "kuume" hävis kuin tuhka tuuleen
Mutta ehkä sitten JOSSSSKus se viides B)
Onks muille käyny samalla lailla, et yhtäkkiä töihin paluun jälkeen ajatteleekin eri lailla tässä asiassa. :attn:
Sen jälkeen ku menin töihin niin eipä vaan enää ole ollu, kai sitä jotenkin ehkä "heräs" et joo voi sitä olla muutakin "elämää" kun koko ajan vaan olla lasten kanssa, olin kotiäitinä siis 7 vuotta, en yhtään välissä töissä.
Toki vauvat ovat ihania , mutta se "kuume" hävis kuin tuhka tuuleen
Mutta ehkä sitten JOSSSSKus se viides B)
Onks muille käyny samalla lailla, et yhtäkkiä töihin paluun jälkeen ajatteleekin eri lailla tässä asiassa. :attn: