ei kait tää nyt tästä ala syntymään :O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Muutamia kipeähköjä supistuksia ollut tänään aamusta asti, tätä ennen ei yhtään.
Ja äsken lorahti yhtäkkiä ihan tajuton määrä verensekaista limaa housuihin, siis monta ruokalusikallista, en edes tiennyt että limatulppaa voi tulla niin paljon, ja sentään kolmas lapsi kyseessä :o
viikkoja kyllä onkin jo 39+6, mutta ei mulla ole ollut yhtään sellainen olo että syntyis lähiaikoina :o
 
No mulla oli sama homma eilen eli tuli oikein urakalla tavaraa ja suppareitakin melkein koko päivä, vaan siihen ne sit lopahti ja edelleen ollaan kokonaisena. (Nyt 38+2) Että ei välttis ihan heti silti tule, mutta peukut pystyssä, että sulla tulis lähtö :)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä