(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
minulla ja miehelläni on kauko suhde ja hä käy vain viikonloppuisin kotona.Minua ahdistaa kun joudun olemaan niin paljon yksin minulla ei ole täällä uudella päikkiakunalla ystäviä minulla ei ole muutkuin lapseni nämä kaksi ihanaa pakkausta joiden kans vietän aikaa .Olen kyllä yrittänyt jutella mieheni kans et haluisin lähemmäs asumaan että nähtäis joka päivä. Mutta musta jotenkin vain tuntuu että hän ei edes halua meitä lähemmäs jotenkin musta tuntuu välillä että hän ei edes rakasta mua enään ja välillä tekis mieli lopettaa suhde vallan.Mä rakastan kyllä miestäni ylikaiken mutta en tiedä tuleeko tämä kestämään .Onko kellään täällä samalaista tilannetta kuin mulla.jos on niin olis kiva kuulla kommenteja asiasta ja neuvokaa mitä voisin asialle tehdä että en olis niin yksinäinen.

Oletko koittanut alkoholia yksinäisyyteen? Muutama keskikalja päivällä, lisaa illansuussa ja sitten kunnolla kun olet saanut lapset nukkumaan. Alkoholin kanssa päivät menevät nopeammin. Jatkossa voit siirtyä väkeviin ja käydä salaa pullolla myös viikonloppuisin.

Älä rakenna miehen varaan sitä että hän poistaisi yksinäisyytesi. Hanki ns. oma elämä. Varmasti lapset auttavat Sinua yksinäisyydesäsi mutta hekin muuttavat aikanaan maailmalle. Miesten varaan ei parane jättää mitään.

Olet parisuhteessakin vahvempi ja itsevarmempi jos Sinulla se oma elämä on. Eipä mene aika odotellessa milloin mies suvaitsee tavata? Hulluksi noitten ukkojen kanssa tulee jos alkaa niitä odottelemaan.

Voin tietysti suositella harrastuksia, joko lasten kanssa tai yksin. Sitä kautta voisi löytyä myös ystäviä.

kiitoksia kommentista ja meinaan ottaa neuvosta vaadin ja ruveta miettimään omaa elämäni olet oikeassa siinä että ei kannata miehen varaan elämäänsä perustaa ja kyllä mä muuten jonkun harrastuksenkin hankkisin mut täällä ei oikeen ole mitään mahdollisuukksia siihen kun tämä paikkakunta missä asun on aika pieni eikä yksin viitsis harrastaa olis kiva kun olis ystäviä mutta kun ei ole niitääkään