Ei kai kukaan normaali-ihminen voi olla tyytyväinen seksiin, jota on kerran kuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
KERRAN VIIKOSSA/KUUSSA, kun kumpikin jaksaa ja haluaa, kuin joka ilta. Kyllä meillä molemmilla menee halut, jos raskaan työviikon aikana ja lastenhoidon lomassa ja taloudellisten huolten keskellä alamme unesta tinkimään, että kerkeämme sekstaamaan.
Hyvää kannattaa odottaa.

En mä kyl oliskaan. Mulla hajoo jo nyt hermo kun mies haluaa vain kerran pari viikossa. Mä haluaisin vaikka joka ilta. Mutta muuten on loistomies, ei viittis ruveta vaihtamaan.

Eikai kukaan ole niin suppea ettei tajua ihmisten olevan erilaisia eikä kykene ajattelemaan muita vaihtoehtoja kun omansa? Miten voi sanoa muiden puolesta mikä määrä on riittävä? Ei meillä seksin määrä ole mitta parisuhteen kunnosta. Ehkä se on vaikea ymmärtää sellasen joka valitsee kumppanin seksi perustella ja nai kaikkia miehiä ennekun menee yksiin jonkun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Eikai kukaan ole niin suppea ettei tajua ihmisten olevan erilaisia eikä kykene ajattelemaan muita vaihtoehtoja kun omansa? Miten voi sanoa muiden puolesta mikä määrä on riittävä? Ei meillä seksin määrä ole mitta parisuhteen kunnosta. Ehkä se on vaikea ymmärtää sellasen joka valitsee kumppanin seksi perustella ja nai kaikkia miehiä ennekun menee yksiin jonkun kanssa.

:flower:

ei se mihinkään suhteen tasoon liity, meillä miehen kanssa menee aivan ihanasti ja silti seksiä on kerran tai aille kuukaudessa. Mulla on mielialalääkitys joka vaikuttaa asiaan, Mutta se on vain väliaikaista. Kyllä normaaliin terveeseen suhteeseen kuuluu ettei aina suhteen kaikki osa-alueet ole aina kunnossa. joskus on kausia kun seksi ei kiinnosta, mutta muuten läheisyys

Mua ei minkäänlainen seksi ole juuri kiinnostanut toisen synnytyksen jälkeen, en tiedä miksi, ja olis kyllä kauheeta, jos mies ei ymmärtäisi ja olis lähteny vieraisiin sen takia tai jos mun olis ollu pakko sekstailla vastoin tahtoani. Mut niin kai esim. ap:n mies tekisi tai ap itsekin. Ja hyvä, jos se heille sopii. Sinkutkin tarttee seksiä ja kivaa, jos valinnanvaraa on enemmän...

No tottakai sitä voi siltikin olla hyvässä parisuhteessa vaikka saisi seksiä kerran viikossa. Itsekin olen hyvässä parisuhteessa vaikkei seksiä olekaan joka ilta, vaan aina viikonloppuisin. Joillakin se vain menee näin, puoliso kun on töissä toisella puolella Suomea arkipäivät.

Meillä on seksiä noin kerran kuussa, joskus pari jopa kolme kertaa kuussa, mutta normaalimpaa on että kerran kuussa. Molemmat ollaan tyytyväisiä siihen.
Halitellaan ja pusutellaan joka päivä jos vaan kerkeämme näkemään, mutta pitkät työpäivät ja siihen lisäksi lapset ja heidän harrastukset ja kodin huolto vie niin paljon aikaa ja voimia ettei oikeasti jaksa muuta kuin nukkua sen minkä kerkeää.
Meillä on hyvä ja avoin suhde ja ollaan toki puhuttukin asiasta että oishan se mukavaa jos vähän useammin jaksaisi/kerkeäisi mutta ne harvatkin kerrat on sitten taatusti odotettuja ja molemmat antaa kaikkensa =)

Mä olin edellisessä suhteessa aivan varma, että mä en vaan pidä seksistä. Yhteiselo jatkui toistakymmentä vuotta ja se oli harvoin sellasta, että oikeesti teki mieli..

Nyt olen noin puoli vuotta ollut uuden miehen kanssa ja ainoastaan mun raskausajan hiivatulehdus sai meidät pysymään viikon irti toisistamme.. mä ymmärrän, että me ollaan oltu niin vähän aikaa yhdessä, mutta mulla ei exän kans ollu koskaan mitään tällasta intohimoa. Samaan hengenvetoon mainittakoon, että tämä ei ole pelkkää seksiä todellakaan vaan kohdalle tuli se oikea ja silloin sitä haluaa ehkä sängyssäkin puuhailla useammin.

Arkisin työt väsyttää miestä aika tavalla niin ei olla ehkä joka päivä sekstailtu, mutta vkoloput saattaa mennä aivan mahdottomaksi puuhailuksi ;) Mä ajattelin nauttia tästä niin kauan kuin tätä kestää jos se joskus on loppuakseen :D

Ja seksi ei aina tarkoita yhdyntää, todellakaan. Esileikkikin saattaa kestää koko päivän pieninä vihjailuina ja sitten ku lapset nukkuu pääsee vasta tositoimiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja u:
Kyllähän itse seksiin voi olla tyytyväinen, vaikka sitä saisi kerran kolmessa vuodessa, mutta parisuhde ei kyllä voi olla hyvä parisuhde, jos seksiä ei ole kuin kerran kuukaudessa. Silloin mättää jossain, jos toista ei halua lapsen/työn/väsymyksen/sairauden/päänsäryn tai jonkun muun (teko)syyn nojalla.

Mikäs parisuhde-expertti sinä luulet olevasi? Meillä on toisinaan seksiä ehkä kerran kuussa, toisinaan kerran päivässä. Me tiedämme pitkän parisuhteen ansiosta, että se on ihan normaalia. Ja sinulle nuo syyt voi olla tekosyitä, minulle ne on todellisia.
juu, ajatella ;0)

Normaalista en tiedä mutta mä en ole tyytyväinen seksiin mitä on tyyliin kerran kuussa tai kerran viikossa.Se ei anna mulle mitään,sama sitten vaikka olis vallan ilman jos seksi on noin nuivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja otan osaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
voi väittää olevani onnellisesti naimisissa vaikka edellisestä kerrasta onkin jo kaksi kk aikaa. ei vaan ole keretty harrastamaan ja meillä nukkuu yksi "ehkäisy väline" minun ja aviomieheni välissä aina.

Voi ei ja lapsi vielä VÄLISSÄ!!!!

Onkohan mies samaa mieltä. Pitäiskö jo alkaa pohtia sitä seksiä.

Sanoisin että väliaikaisesti tai hyvästä syystä (raskaus, sairaus sun muu) ilman seksiä voi elää. Hieman hirvittää tämä naisten tapa kotkottaa "me ei seksiä tarvita kuin kerran kuussa" ja ollaan sitten muka tosi onnellisia. En ole sellaista miestä tavannut joka ei seksiä haluaisi enempää kuin kerran kuussa jos tilanne on ns. normaali eli ei ole stressiä, vaikeuksia parisuhteessa tms. Menkää naiset itseenne! Jos ette itse halua seksiä niin ehkäpä miehennekin teeskentelevät miellyttääkseen teitä.

Musta pitää erottaa toisistaan tietyt elämäntilanteet joiden myötä seksiä on harvoin (kuten juuri vaikka synnytyksen jälkeinen aika) ja sitten se normaali elämäntilanne. Jos normaalissa elämäntilanteessa on seksiä kerran kuussa niin minusta kaikki ei ole kunnossa. En usko joidenkin naisten väitteisiin että mies on tyytyväinen ja säälittää että naiset itse ovat. Nykyisin kannattaisi panostaa myös seksiin parisuhteessa. Se on muutakin kuin orgasmeja ja antaa suunnatonta läheisyyden tunnetta. Erotiikka on tärkeä osa hyvää parisuhdetta. Jos joku väittää toisin niin ainakaan minun mittapuideni mukaan parisuhde ei ole onnellinen. Voi siis näyttää siltä mutta ennen pitkää ollaan ongelmien edessä. Uskokaan nyt että seksi kuuluu toimivaan parisuhteeseen yhtä kiinteästi kuin asioiden jakaminen, rakastaminen ja sitoutuminen. Miksi juuri naiset ovat niitä jotka usein haluavat väittää toista? Toki raskausaika, synnytys, vauvavuosi vievät voimia, haluja ja aikaa seksiltä. Mutta nämä ovatkin noita erityistilanteita joista puhuin. Jos niiden jälkeenkin seksiä on vähän jos ollenkaan on se minusta epänormaalia.

Yhteistyössä