Ja tämän provoilun aloitti, kukas muu kuin herra x, 38-vee, lapseton sinkkumies vantaalta, hyvää iltaa ja bye bye :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vieras (vierailija)
Hyvässä parisuhteessa on muutakin kuin seksi.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Eikai kukaan ole niin suppea ettei tajua ihmisten olevan erilaisia eikä kykene ajattelemaan muita vaihtoehtoja kun omansa? Miten voi sanoa muiden puolesta mikä määrä on riittävä? Ei meillä seksin määrä ole mitta parisuhteen kunnosta. Ehkä se on vaikea ymmärtää sellasen joka valitsee kumppanin seksi perustella ja nai kaikkia miehiä ennekun menee yksiin jonkun kanssa.
juu, ajatella ;0)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja u:Kyllähän itse seksiin voi olla tyytyväinen, vaikka sitä saisi kerran kolmessa vuodessa, mutta parisuhde ei kyllä voi olla hyvä parisuhde, jos seksiä ei ole kuin kerran kuukaudessa. Silloin mättää jossain, jos toista ei halua lapsen/työn/väsymyksen/sairauden/päänsäryn tai jonkun muun (teko)syyn nojalla.
Mikäs parisuhde-expertti sinä luulet olevasi? Meillä on toisinaan seksiä ehkä kerran kuussa, toisinaan kerran päivässä. Me tiedämme pitkän parisuhteen ansiosta, että se on ihan normaalia. Ja sinulle nuo syyt voi olla tekosyitä, minulle ne on todellisia.
Alkuperäinen kirjoittaja otan osaa:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:voi väittää olevani onnellisesti naimisissa vaikka edellisestä kerrasta onkin jo kaksi kk aikaa. ei vaan ole keretty harrastamaan ja meillä nukkuu yksi "ehkäisy väline" minun ja aviomieheni välissä aina.
Voi ei ja lapsi vielä VÄLISSÄ!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvässä parisuhteessa on muutakin kuin seksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ei jessus:Miksi juuri naiset ovat niitä jotka usein haluavat väittää toista?