Tuota noin... Sulla on nyt vika ihan siellä oman pään sisällä, et ole sinut itsesi kanssa. Vaikka vakavaa asiaa onkin, mua meinasi huvittaa tuo "elimistöni ja hormonini päättävät haluista puolestani" - millä tavalla sä sitten haluaisit haluta, että kokisit päättäneesi itse? Siis juuri noinhan se oma halu syntyy, ympäristö ja tilanne ovat suotuisat ja hormonitkin ovat toiminnalle myötämieliset. Aivotkin ovat elin, joten joku kropanosahan sen päätöksen aina tekee ja kipinänkin antaa.
Vakavampaa asiaa: Jos kerran ette halua perheenlisäystä, ehkäiskää, hyvät ihmiset! Ei ihmekään, jos seksi ei nappaa, jos kokee, ettei halua raskaaksi, mutta ei ole suojautunut. Loppukin fiilis menee, kun esittää marttyyria ja kierii itsesäälissä, että "ei tässä ehkäisyä edes tarvita, kun ei ole seksiäkään", tuosta sitten pääsee kätevästi miettimään, että "en mää olin seksiä halunnutkaan" ja sitten kohta ihmetetllään, kun seksi ei maita.
Mikä se sun ongelma on, jonka yrität työntää hormonien syyksi? Onhan sulla menkatkin, sillä kroppa nyt vain on suunniteltu niin, että raskaudelle annetaan mahdollisuuksia. Ota se positiivisena asiana: sulla on mahdollisuus valita, haluatko raskaaksi. Jos ei kiinnosta, sulla on myös mahdollisuus ehkäistä ja silti ottaa ilo irti seksistä.