Tositarina: Minna elättää lapsensa myymällä seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja OOp:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Kyllä prostituoituja tarvittas nyt lisää, kun sammuneen makaamisestakin on tulossa raiskaus. Johan sitä kaikki perheenisät istuis kohta linnassa.

No onneksi tulee tuostakin raiskaus!!!

Varmaan jotain lieventäviä asianhaaroja on kuten drinkkien nauttiminen yhdessä raiskaajan kanssa. Näinhän nää asiat menee Suomen maassa.

No niinhän ne menee. Taputellaan rikosten tekijöitä päähän ja sanotaan, että älä tee toiste. :kieh: :headwall:

Kaikilla mammoilla on tietty oikeus maata sammuneena jalat levällään, mutta se lisää raiskatuksi tulemisen riskiä. Syyllinen on toki aina se raiskaaja.

Hauskinta mun mielestä on tässä, että tottakai jokainen mies siellä huoran luona sanoo, ettei kotona seksi luista siksihän minä... Jokainen vähänkin inhimillinen ihminen nimittäin haluaa teoilleen oikeutuksen. Aivan sama kun baaritiskillä ei kukaan varattu vonkaaja sano, että kotona menee tosi hyvin, mutta kun... :D

Eipä ole huorista ennenkään ollut parisuhdeasiantuntijoiksi. Säälittävää, että jotkut ihmiset (miehet) sitten lukevat tätä Minnan tekstiä ja kuvittelevat sen tosielämään kuuluvaksi totuudeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja missä on se hyvinvointivaltio:
jos elättääkseen lapsensa pitää myydä seksiä.Itse kolmen murkun yh-äiti ja kelan peruspäivärahoilla,toimeen tulee ilman että pitää itseään kaupata.
Perusasioihin tulot riittää ei muuhun.
Eniten kolahti se että mies tietää ja hyväksyy.Eipä mies naistaan arvosta edes tiskirätin vertaa.

arvostaahan nimenomaan. hyväksyminen voi myös johtua arvostuksesta

mua sit inhottaa tää: "Ei minuakaan aina huvita, mutta jos avomieheni haluaa seksiä, kyllä minä sitä hänelle annan". Ilmeisesti huora miehelleenkin. Huoraus ei mua muuten haittaa mut jos se tapahtuu perheen sisällä niin mua oksettaa.

Mikahan tuossa on pahaa? Keta riistetaan? Kuka karsii?
Mahdollisesti niiden seksinkipeiden miekkosten vaimokkeet ei asiasta tykkaa mutta ne eivat kuulukaan kauppaan. Palvelulle kun on kysyntaa niin tarjoajiakin loytyy kun hinnasta sovitaan.
Minusta ei tuohon hommaan olisi mutten silti katsoisi alas sita joka pystyy.

Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
mua sit inhottaa tää: "Ei minuakaan aina huvita, mutta jos avomieheni haluaa seksiä, kyllä minä sitä hänelle annan". Ilmeisesti huora miehelleenkin. Huoraus ei mua muuten haittaa mut jos se tapahtuu perheen sisällä niin mua oksettaa.

Muakaan ei aina huvita, mutta jos vaan alan siihen kun mieheni haluaa, niin alan pian haluamaan.

Yhteistyössä