V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
Ei toista ihmistä saa kohdella niin. Riippumatta siitä tietääkö se petetty sitä vai ei. |O
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
Ei toista ihmistä saa kohdella niin. Riippumatta siitä tietääkö se petetty sitä vai ei. |O
No mitä se auttais, jos käskettäs palaa h*lvetissä...
Se pettäisi sitä miestään kuitenkin. Mäkin olisin pettänyt miestäni kuitenkin. Ehkä on järkevämpää miettiä niitä ratkaisuja siihen tilanteeseen, kuin alkaa moralisoimaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
Se pettäisi sitä miestään kuitenkin. Mäkin olisin pettänyt miestäni kuitenkin. Ehkä on järkevämpää miettiä niitä ratkaisuja siihen tilanteeseen, kuin alkaa moralisoimaan..
heh, niin. Yks pettää miestään ja muut täälä neuvoo mites tosta pinteestä pääsisTätä juuri tarkotin tolla perunoiden keittämisavauksella
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
heh, niin. Yks pettää miestään ja muut täälä neuvoo mites tosta pinteestä pääsisTätä juuri tarkotin tolla perunoiden keittämisavauksella
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
![]()
Mä en oo lukenut kyll sun avaustas nyt, hävettää ihan sanoa.. En siis kyllä tajua yhtään, mistä puhutaan. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
![]()
Mä en oo lukenut kyll sun avaustas nyt, hävettää ihan sanoa.. En siis kyllä tajua yhtään, mistä puhutaan. :ashamed:
Nojuu en tiedä, se taiskin mennä monelta ohi mutta kummiskiMusta se on vaan outoa että tässä tapauksessa saa lohdutusta tilanteeseen, mutta sitten jos kyseessä olisi mies joka pettää niin armoa ei heru ei pätkääkään (eikä mun mielestä kuuluiskaan, kummallekkaan).
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Noh rauhotu emmi:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
Eikä oo silitelty. Ei aina tarttee kurkkuun käydä jos joku ei elä elämäänsä niinkuin SINÄ haluaisit. Hyviä neuvojahan aapee on saanut tässä. Apua hän nimenomaan tarvitsee selvitäkseen itse itselleen aiheuttamastaan solmusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Noh rauhotu emmi:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
Eikä oo silitelty. Ei aina tarttee kurkkuun käydä jos joku ei elä elämäänsä niinkuin SINÄ haluaisit. Hyviä neuvojahan aapee on saanut tässä. Apua hän nimenomaan tarvitsee selvitäkseen itse itselleen aiheuttamastaan solmusta.
Pointti lienee se, että se joka joutuu petetyksi näin saa varmasti "käydään pettäjän kurkkuun kiinni joukolla" -kommentteja. Sitä paitsi ihmettelen tota viittausta "niinkuin SINÄ haluaisit". Ihan ap:n lapsen ja toisaalta petetyksi tulleen miehenkin kannalta kysyn, että kuka vittupää oikeesti haluaa kenenkään elävän siten kuin ap?? Eli eiköhän valtaosa meistä HALUA samaa kuin Emmi..
Alkuperäinen kirjoittaja hepo:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
![]()
Olispa toinen ääni kellossa, jos se mies sattuski olemaan oma mies. Silloin ei kyllä haleja jaettas.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ootsä se Maria jonka mieskin pettää sua aina kostoksi kun sä olet eka pettänyt sitä...? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Näkeekö sun lapsesi muutes ollenkaan biologista isäänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ootsä se Maria jonka mieskin pettää sua aina kostoksi kun sä olet eka pettänyt sitä...? :/
Varmaan minua tarkoitat, mutta ihan noin se ei menen.
Toi on mua pettänyt viimeiset kaksi vuotta. Mä aloitin vasta nytten.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten olisi jos vain paukautat tälle toiselle miehelle tunteistasi ja katsot reaktion. joko se lähtee meneen tai sitten se jää =) jos lähtee meneen niin ei oo väliä. saat ainakin arvosi takaisin kun kukaan ei oo vain pillun perään sulta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ootsä se Maria jonka mieskin pettää sua aina kostoksi kun sä olet eka pettänyt sitä...? :/
Eikö kannattas lopettaa tommonen suhde ihan lapsen kannalta?? Kuinka monta paskiaista sillä pitää olla isäehdokkaana..
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Noh rauhotu emmi:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ja kaikki vaan halailee ja silittelee päätä kun toinen pettää![]()
Pointti lienee se, että se joka joutuu petetyksi näin saa varmasti "käydään pettäjän kurkkuun kiinni joukolla" -kommentteja. Sitä paitsi ihmettelen tota viittausta "niinkuin SINÄ haluaisit". Ihan ap:n lapsen ja toisaalta petetyksi tulleen miehenkin kannalta kysyn, että kuka vittupää oikeesti haluaa kenenkään elävän siten kuin ap?? Eli eiköhän valtaosa meistä HALUA samaa kuin Emmi..
No. Musta on hyvä että aapee purkaa pahaa oloansa täällä, ja saa apua ja neuvoja mitä tehdä ongelmaisessa tilanteessa. Se auttanee paremmin kuin haukkuminen tai ristiinnaulitseminen. Ei kukaan ole täällä sanonutkaan että hyväksyisi aapeen tekoset. Ei siitä olekaan nyt kysymys. Eikä perheen tunteita ole vähätelty vaan ne on otettu vastauksissa huomioon.
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Merika:Voi, toi on aikast ikävää. Mut se ruoho ei välttämättä ole vihreämpää siellä aidan toisella puolella kun sen hetken. Vaikka seksi tuntuiskin jumalalliselta -miten muut jutut? Tee listaa miesten plussist ja miinuksist ja mieti mitä itse haluut.
tsemppiä.
Se koko mies tuntuu jumalaiselta.
Mutta tästä ei ikinä tule mitään. En edes haaveile. ajatus että meidän "juttu" muuttuisi arkiseksi, että mun lapsi tulisi tähän tilanteeseen mukaan..Ei ikinä!
Mä haluisin vaan roikkua loppuelämäni köysissä sen miehen luona..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Merika:Voi, toi on aikast ikävää. Mut se ruoho ei välttämättä ole vihreämpää siellä aidan toisella puolella kun sen hetken. Vaikka seksi tuntuiskin jumalalliselta -miten muut jutut? Tee listaa miesten plussist ja miinuksist ja mieti mitä itse haluut.
tsemppiä.
Se koko mies tuntuu jumalaiselta.
Mutta tästä ei ikinä tule mitään. En edes haaveile. ajatus että meidän "juttu" muuttuisi arkiseksi, että mun lapsi tulisi tähän tilanteeseen mukaan..Ei ikinä!
Mä haluisin vaan roikkua loppuelämäni köysissä sen miehen luona..
seksiriippuvainen
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ootsä se Maria jonka mieskin pettää sua aina kostoksi kun sä olet eka pettänyt sitä...? :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ootsä se Maria jonka mieskin pettää sua aina kostoksi kun sä olet eka pettänyt sitä...? :/
Se ei ole pettämistä jos molemmat hyväksyvät sen.