Kun olin sairaana ennen astmalääkitystä, niin laihduin vahingossa kolmessa kuukaudessa 8 kiloa. Sen jälkeen kun aloitin astmalääkkeet kesäkuussa (pelkän inhaloitavan kortisonin siis), niin oon lihonut nuo 8 kiloa takaisin ja vielä kaksi kiloa siihen päälle, eli niin kuin 10 kiloa kolmessa kuukaudessa!!!, enkä oo edes syönyt enempää kuin ennen maaliskuutakaan. Painonvaihtelu on tapahtanut koko ajan normaalipainon sisällä siis, joten se on minusta aika hurjaa, etenkin kun ottaa huomioon että mun paino on vaihdellut viimeisen kuuden vuoden aikana enitään +/-1kg. Enkä oo ikinä ennen lihonut näin nopeasti. Aloitin jo syömään kevyemmin pari viikkoa sitten, mutta paino silti vaan nousee
Alkaa jo hieman huolestuttaa, tällä vauhdilla oon 1,5 kuukauden päästä jo ylipainoinen, enkä ikinä ennen oo ollut ylipainoinen. Painoindeksi oli kesäkuussa siis 19,6, nyt se on 23,2. Sitä ennen se on ollut 6 vuotta n. 21,4-22,1.