Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai, mulla on jäänyt tsekkaamatta musmussit. :ashamed: Ookkei, mää laitan samantien. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai ooksää jossain kysynyt sitä? Sori, mullon mennyt ohi...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai miten nii en taho?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä peppu suree?
kun sää et taho nallekaruja.. :'(![]()
no kun emmää tiä mihin mää ne sulle lähetän.. :'(Mulla on parina viime päivänä mussutus ollut hiukan kehnoa. :xmas:
musmus kyselin mutta voitko olla kultanen ja laittaa yynä osoitteen.. :heart: niin sit mua taas hymyilyttää..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mutta nyt mä menen suihkuun ja lähden. Palaillaan... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mutta et sää tiiä että pitää kunnioittaa palstalaisia, ja palstailla ykköset päällä ja viimeisen päälle laitettuna.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:kävin suihkussa ja ois kylään lähtö kun tuo pieni herää uniltaa.Eihän tarvi laittaa hiuksia eikä naamaa paklata?!? :saint:
No ei kyläilyä varten tarvitse. Mutta palstalle ei kyllä ole sopivaa tulla laittautumattomana. :attn:
:saint: anteeksi vaan mut mun mieskin YLISTÄÄ mua kauniiksi ilman meikkiä ja luonnollisen kauniina hiukset hulmuten :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moro! Mitäs raksulle?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::x päivää ällötykset!! :wave:![]()
tässä vaan istun pää märkänä...siis yläpää...(ensimmäinen ja viimeinen tälle päivää tuohon suuntaan heitto)
kävin suihkussa ja ois kylään lähtö kun tuo pieni herää uniltaa.Eihän tarvi laittaa hiuksia eikä naamaa paklata?!? :saint:
![]()
![]()
![]()
![]()
miks? :saint:
no mää suu auki katoin että ossaanko mää enää lukiakkaan... tuo ensmäinen vielä...mutta sitten tuli varmaan joku lukihäiriö että viimeinen.. :saint:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lupaan!! :xmas:
mää nään tänne asti et sul on sormet ristissä selän takana... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Hei anteeksi ylimääräinen uutislähetys, mutta saiko se takamus (peppu) ristitty rintavarustuksensa? Oliko mimmoiset ristiäiset? Ketkä olivat kummeja? Kai ensi viikon seiskassa on kuvia...
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ja tiukalla rusetilla...ei ees rintsikoita tarvi!
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Hei anteeksi ylimääräinen uutislähetys, mutta saiko se takamus (peppu) ristitty rintavarustuksensa? Oliko mimmoiset ristiäiset? Ketkä olivat kummeja? Kai ensi viikon seiskassa on kuvia...
![]()
pari kertaa piti lukee et tajusin...
![]()
![]()
Päädyin Paavo ykköseen ja kakkoseen... mutta ei oo ristiäisiä vielä viettety... ketäköhän sitä kutsuis vieraaks..![]()
![]()
![]()
ja patonkia varmaan tarjoiluna...??![]()
![]()
ja seiskaan pitää tosiaan muistaa ottaa yhteyttä..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Hei anteeksi ylimääräinen uutislähetys, mutta saiko se takamus (peppu) ristitty rintavarustuksensa? Oliko mimmoiset ristiäiset? Ketkä olivat kummeja? Kai ensi viikon seiskassa on kuvia...
![]()
![]()
![]()
Päädyin Paavo ykköseen ja kakkoseen... mutta ei oo ristiäisiä vielä viettety... ketäköhän sitä kutsuis vieraaks..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moro! Mitäs raksulle?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::x päivää ällötykset!! :wave:![]()
tässä vaan istun pää märkänä...siis yläpää...(ensimmäinen ja viimeinen tälle päivää tuohon suuntaan heitto)
kävin suihkussa ja ois kylään lähtö kun tuo pieni herää uniltaa.Eihän tarvi laittaa hiuksia eikä naamaa paklata?!? :saint:
![]()
![]()
![]()
![]()
miks? :saint:
no mää suu auki katoin että ossaanko mää enää lukiakkaan... tuo ensmäinen vielä...mutta sitten tuli varmaan joku lukihäiriö että viimeinen.. :saint:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lupaan!! :xmas:
mää nään tänne asti et sul on sormet ristissä selän takana... :xmas:
matti ja mervi on ristissä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ja tiukalla rusetilla...ei ees rintsikoita tarvi!
Varsinaisia akrobaatteja siullaOn se kiva, että paidan alta löytyy samalla kertaa draamaa ja sirkusta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:nyt mun on PAKKO poistua!!
Ei ole aina helppo löytää itsestään uusia puolia. Se voi ottaa pirun koville. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, oisko sittenkin pieni analysointi paikallaan?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Fedari, onko se nyt vakavaa?![]()
Tilanne ainakin on äärimmäisen vakava. Pitänee varata lemmenloma johonkin suljetulle osastolle - se olisi kai järkevintä nyt. Nyt mua naurattaa jo - mä olen luullut olevani neiti rationalisti, jonka päätä ei sekoita kukaan munakas, ei koskaan eikä ikinä, piste. Ja sitten käy näin.
Ei hyvää päivää. No, mä en ole yksin näiden ajatusteni kanssa - se oli helpotus. Ja sanottakoon että vastapuoli on yhtä paljon, ellei enemmänkin, järjen ihmisiä................................
Olosuhteet ovat mitkä ovat, ei tässä nyt kehitellä mitään erikoista. Kuitenkaan. Mutta selkispähän kuitenkin, vähän, jotain. EN MINÄ TIEDÄ.Tai sitten ei, aika taisi tässäkin näyttää hiukan suuntaa, mihinpäin juttu kehkeytyy. Mulle on itselleni käynyt vähän samanlain kuin sulle. Suhde alkoi "järkisyistä", kunnes peliin tuli tunteetkin. :ashamed:
No analysointi tapahtui viime yönä. Ja teki muuten äärimmäisen tiukkaa, mulle otti toi periaatteista luopuminen tosi koville. Ja tosi koville otti sekin, että heräsi epäilys, vahva epäilys, että mua ei aina hallitsekaan terve järki.
Mä olen parkunut koko yön. SITÄ lähinnä, että millon musta tämmönen vitun pehmo tuli?![]()
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mutta nyt mä menen suihkuun ja lähden. Palaillaan... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Hei anteeksi ylimääräinen uutislähetys, mutta saiko se takamus (peppu) ristitty rintavarustuksensa? Oliko mimmoiset ristiäiset? Ketkä olivat kummeja? Kai ensi viikon seiskassa on kuvia...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lipponen ja Väyrynen vai? Päädyitkö miesten nimiin siksi, että niillä kasvaa parta vai? kyseleepi Matin&Tepon ylpeä omistaja...
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mutta et sää tiiä että pitää kunnioittaa palstalaisia, ja palstailla ykköset päällä ja viimeisen päälle laitettuna.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:kävin suihkussa ja ois kylään lähtö kun tuo pieni herää uniltaa.Eihän tarvi laittaa hiuksia eikä naamaa paklata?!? :saint:
No ei kyläilyä varten tarvitse. Mutta palstalle ei kyllä ole sopivaa tulla laittautumattomana. :attn:
:saint: anteeksi vaan mut mun mieskin YLISTÄÄ mua kauniiksi ilman meikkiä ja luonnollisen kauniina hiukset hulmuten :kieh:![]()
mut jos mun miehen mielestä olen näin parempi niin sitten sopii teillekkin!!*räpsytellee ripsiä* (joita just ja just huomaa ilman ripsiväriä)![]()
:'( Mutta palataan taas asiaan. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:nyt mun on PAKKO poistua!!