Ei ällöjä ois...?

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Mitä peppu suree?

kun sää et taho nallekaruja.. :'(
Ai miten nii en taho? :o

no kun emmää tiä mihin mää ne sulle lähetän.. :'(
Ai ooksää jossain kysynyt sitä? Sori, mullon mennyt ohi... :whistle: Mulla on parina viime päivänä mussutus ollut hiukan kehnoa. :xmas:

musmus kyselin mutta voitko olla kultanen ja laittaa yynä osoitteen.. :heart: niin sit mua taas hymyilyttää.. :D
Ai, mulla on jäänyt tsekkaamatta musmussit. :ashamed: Ookkei, mää laitan samantien. :wave:

ei mitään hoppua... mää vaan jo aatteli että eikö kellekkään mun karkit kelpaa... :whistle: mutta kiva sitten! =)

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
kävin suihkussa ja ois kylään lähtö kun tuo pieni herää uniltaa.Eihän tarvi laittaa hiuksia eikä naamaa paklata?!? :saint:

No ei kyläilyä varten tarvitse. Mutta palstalle ei kyllä ole sopivaa tulla laittautumattomana. :attn:

:saint: anteeksi vaan mut mun mieskin YLISTÄÄ mua kauniiksi ilman meikkiä ja luonnollisen kauniina hiukset hulmuten :kieh:
Mutta et sää tiiä että pitää kunnioittaa palstalaisia, ja palstailla ykköset päällä ja viimeisen päälle laitettuna. :o

mut jos mun miehen mielestä olen näin parempi niin sitten sopii teillekkin!!*räpsytellee ripsiä* (joita just ja just huomaa ilman ripsiväriä) :D

:x päivää ällötykset!! :wave:
Moro! Mitäs raksulle? :D

tässä vaan istun pää märkänä...siis yläpää...(ensimmäinen ja viimeinen tälle päivää tuohon suuntaan heitto)
kävin suihkussa ja ois kylään lähtö kun tuo pieni herää uniltaa.Eihän tarvi laittaa hiuksia eikä naamaa paklata?!? :saint:

:o :o :laugh: :laugh:

miks :o ? :saint:

no mää suu auki katoin että ossaanko mää enää lukiakkaan... tuo ensmäinen vielä...mutta sitten tuli varmaan joku lukihäiriö että viimeinen.. :saint: :D :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

lupaan!! :xmas:

mää nään tänne asti et sul on sormet ristissä selän takana... :xmas:

matti ja mervi on ristissä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Hei anteeksi ylimääräinen uutislähetys, mutta saiko se takamus (peppu ;)) ristitty rintavarustuksensa? Oliko mimmoiset ristiäiset? Ketkä olivat kummeja? Kai ensi viikon seiskassa on kuvia...

:laugh: :laugh: pari kertaa piti lukee et tajusin... :laugh: :laugh:

Päädyin Paavo ykköseen ja kakkoseen... mutta ei oo ristiäisiä vielä viettety... ketäköhän sitä kutsuis vieraaks.. :whistle: :D :laugh:

ja patonkia varmaan tarjoiluna...?? :whistle: :laugh:

ja seiskaan pitää tosiaan muistaa ottaa yhteyttä.. :whistle: :D

Hei anteeksi ylimääräinen uutislähetys, mutta saiko se takamus (peppu ;)) ristitty rintavarustuksensa? Oliko mimmoiset ristiäiset? Ketkä olivat kummeja? Kai ensi viikon seiskassa on kuvia...

Päädyin Paavo ykköseen ja kakkoseen... mutta ei oo ristiäisiä vielä viettety... ketäköhän sitä kutsuis vieraaks.. :whistle: :D :laugh:

kannatan noita paavo versioita edelleen!!! :laugh:

Lipponen ja Väyrynen vai? Päädyitkö miesten nimiin siksi, että niillä kasvaa parta vai? kyseleepi Matin&Tepon ylpeä omistaja...

:x päivää ällötykset!! :wave:
Moro! Mitäs raksulle? :D

tässä vaan istun pää märkänä...siis yläpää...(ensimmäinen ja viimeinen tälle päivää tuohon suuntaan heitto)

:o :o :laugh: :laugh:

miks :o ? :saint:

no mää suu auki katoin että ossaanko mää enää lukiakkaan... tuo ensmäinen vielä...mutta sitten tuli varmaan joku lukihäiriö että viimeinen.. :saint: :D :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

lupaan!! :xmas:

mää nään tänne asti et sul on sormet ristissä selän takana... :xmas:

matti ja mervi on ristissä :xmas:

:D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Fedari, onko se nyt vakavaa? :whistle:

Tilanne ainakin on äärimmäisen vakava. Pitänee varata lemmenloma johonkin suljetulle osastolle - se olisi kai järkevintä nyt. Nyt mua naurattaa jo - mä olen luullut olevani neiti rationalisti, jonka päätä ei sekoita kukaan munakas, ei koskaan eikä ikinä, piste. Ja sitten käy näin.

Ei hyvää päivää. No, mä en ole yksin näiden ajatusteni kanssa - se oli helpotus. Ja sanottakoon että vastapuoli on yhtä paljon, ellei enemmänkin, järjen ihmisiä................................

Olosuhteet ovat mitkä ovat, ei tässä nyt kehitellä mitään erikoista. Kuitenkaan. Mutta selkispähän kuitenkin, vähän, jotain. EN MINÄ TIEDÄ.
Hmmm, oisko sittenkin pieni analysointi paikallaan? :whistle: Tai sitten ei, aika taisi tässäkin näyttää hiukan suuntaa, mihinpäin juttu kehkeytyy. Mulle on itselleni käynyt vähän samanlain kuin sulle. Suhde alkoi "järkisyistä", kunnes peliin tuli tunteetkin. :ashamed:

No analysointi tapahtui viime yönä. Ja teki muuten äärimmäisen tiukkaa, mulle otti toi periaatteista luopuminen tosi koville. Ja tosi koville otti sekin, että heräsi epäilys, vahva epäilys, että mua ei aina hallitsekaan terve järki.
Mä olen parkunut koko yön. SITÄ lähinnä, että millon musta tämmönen vitun pehmo tuli? :o
Ei ole aina helppo löytää itsestään uusia puolia. Se voi ottaa pirun koville. :ashamed:
Kerronpa vähän omaa tarinaani, vaikkakaan se ei varsinaiseti ihan liity tähän aiheeseen. Kun nykyiseni kanssa aloin parisuhteeseen ja myöhemin muutettiin yhteen, niin oli pirun vaikeaa alkaa ottaa huomioon että hei, tässä on nyt toinenkin aikuinen, pitää muistaa kysyä myös toisen mielipidettä. Mä olin joutunut pakostakin olemaan pirun itsenäinen ja tekemään kaikki asiat itse ja omalla tavallani. Alussa kohtelin varmaan miestäkin niinkuin lasta. :ashamed:

Lipponen ja Väyrynen vai? Päädyitkö miesten nimiin siksi, että niillä kasvaa parta vai? kyseleepi Matin&Tepon ylpeä omistaja...

jaa juu sukunimiä en aatellukkaan... Paavo vaan on mulle tärkeä nimi... esittelen kohta sulle meidllä jo olemassa olevan paavon.. :saint: :D

mutta toi parta..voi reps... just eilen valitin kaverille et kun mulla kasvaa rintakarvoja.. mut nyt tajusin et neonkin onneks vaan paavojen parrat!! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

No ei kyläilyä varten tarvitse. Mutta palstalle ei kyllä ole sopivaa tulla laittautumattomana. :attn:

:saint: anteeksi vaan mut mun mieskin YLISTÄÄ mua kauniiksi ilman meikkiä ja luonnollisen kauniina hiukset hulmuten :kieh:
Mutta et sää tiiä että pitää kunnioittaa palstalaisia, ja palstailla ykköset päällä ja viimeisen päälle laitettuna. :o

mut jos mun miehen mielestä olen näin parempi niin sitten sopii teillekkin!!*räpsytellee ripsiä* (joita just ja just huomaa ilman ripsiväriä) :D
:D :laugh:

Yhteistyössä