Pakko myöntää että mullakin on vielä tietyissä asioissa opettelemista. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Minä huomaan edelleen kohtelevan miestäni joissakin asioissa samalla asenteella kuin lapsia :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pakko myöntää että mullakin on vielä tietyissä asioissa opettelemista. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Minä huomaan edelleen kohtelevan miestäni joissakin asioissa samalla asenteella kuin lapsia :ashamed:
Kun välistä on ihan pihalla itsensäkin kanssa saatika sitten sen elämänkumppanin...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pakko myöntää että mullakin on vielä tietyissä asioissa opettelemista. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Minä huomaan edelleen kohtelevan miestäni joissakin asioissa samalla asenteella kuin lapsia :ashamed:
Kuules, sää osuit ihan asian ytimeen!Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Kun välistä on ihan pihalla itsensäkin kanssa saatika sitten sen elämänkumppanin...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pakko myöntää että mullakin on vielä tietyissä asioissa opettelemista. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Minä huomaan edelleen kohtelevan miestäni joissakin asioissa samalla asenteella kuin lapsia :ashamed:
Oikeastaan voipi olla ihan hyvä vaan, koska miulla on melkosta herkkä mieli ja sydän eli pelottaa ihan mitä sieltä olisi paljastunutAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:sori vaan vatkuli..en voi nyt paavoa esitellä kun ei aijaa toimi... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
Taasko se tökkii... :/Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:sori vaan vatkuli..en voi nyt paavoa esitellä kun ei aijaa toimi... :ashamed:
Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
eiku mää yritin saad vatkulil näytettyy kuvaa paavosta... siis siitä ekasta ei mun tisseistä... jotka siis myös nimesin paavoiksi, koska mäkin halusin mun tisseille nimet kun muidenkin tisseillä oli.. :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt? Vatkuli onneksi paikalla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Oikeastaan voipi olla ihan hyvä vaan, koska miulla on melkosta herkkä mieli ja sydän eli pelottaa ihan mitä sieltä olisi paljastunutAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:sori vaan vatkuli..en voi nyt paavoa esitellä kun ei aijaa toimi... :ashamed:
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt? Vatkuli onneksi paikalla!![]()
Eikos tuo ällö olisi fiksumpi näin eu-aikaan muuttaa alloksi? Allo voidaan mieltää joksikin ranskan alueen murteeksi ja tervehdykseksi...enkös ookin aika sivistynyt kulturelli ja sillai :saint: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
eiku mää yritin saad vatkulil näytettyy kuvaa paavosta... siis siitä ekasta ei mun tisseistä... jotka siis myös nimesin paavoiksi, koska mäkin halusin mun tisseille nimet kun muidenkin tisseillä oli.. :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt? Vatkuli onneksi paikalla!![]()
Eikos tuo ällö olisi fiksumpi näin eu-aikaan muuttaa alloksi? Allo voidaan mieltää joksikin ranskan alueen murteeksi ja tervehdykseksi...enkös ookin aika sivistynyt kulturelli ja sillai :saint: :wave:
Onko sinulla jotain toiveita? Saako olla lähiönimet vai pelkäätkö pilaavasi niiden tulevaisuuden...Retro on muotia niin miten olisi Morrison ja Hendrix?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
Eikun Riippa ja Luppa.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
no mut sää voit keksiä nyt heti...:saint:
mites ois urpo ja turpo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
Niiden tulevaisuus ei vaikuta muutenkaan kovin lupaavalta.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Onko sinulla jotain toiveita? Saako olla lähiönimet vai pelkäätkö pilaavasi niiden tulevaisuuden...Retro on muotia niin miten olisi Morrison ja Hendrix?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
B)
Yhdistetään voimamme: Urpo Morrison ja Turpo HendrixAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
Ny on pakko keksii, kun kerran kaikkien muidenkin tisseillä on nimet.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
ei munkaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eikun Riippa ja Luppa.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ny on pakko keksii, kun kerran kaikkien muidenkin tisseillä on nimet.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
ei munkaan :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ny on pakko keksii, kun kerran kaikkien muidenkin tisseillä on nimet.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tisseillä ei oo. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Häipykö kaikki ällöt?
ei munkaan :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Morrison ja Hendrix on kyl aika ihkut. :heart: