Hautakivestä bongattua,ihana nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuopuksen nimi on hautakivestä bongattu, 20 vuotta sitten =)
Ei tosin yhtä erikoinen, mutta hauta kasvoi pitkää heinää ja metalliaidoista oli enään rippeet jäljellä... Romanttista varmaan teini-ikäisen tytön mielestä, mutta silloin päätin että jos joskus saan pojan niin annan tuon nimen. No, vasta kolmannelle pojalle annoin , mutta silti =)

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti:
Ei tosin yhtä erikoinen, mutta hauta kasvoi pitkää heinää ja metalliaidoista oli enään rippeet jäljellä... Romanttista varmaan teini-ikäisen tytön mielestä, mutta silloin päätin että jos joskus saan pojan niin annan tuon nimen. No, vasta kolmannelle pojalle annoin , mutta silti =)

mikä nimi?

Mun on ehkä pakko yrittää vielä joskus sitä iltatähteä että saan antaa noin soljuvan nimen kuin AQVALIINA. :D kalskahtaa komialta.
Kyseinen henkilö oli syntynyt joskus 1850- tietämillä joten melko vanha nimi kyseessä :whistle:

miksi sä mainostat täällä noita nimiä,nyt saa moni muukin kuningasidean laittaa tuon aqvaliinan..mua ainakin vähän ketuttais..mullakin on yks saamelainen nimi tiedossa jos vaan poika syntyy,mutta en mainosta sitä täällä..

Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti:

mikä nimi?

Joachim.
aikuistuttuani suomensin sen kirjoitusasun. Ei ole yhtään "vaikuttava" nyt, mutta sen 13v tytön tunnelmat muistuu yhä mieleen =)

Yksi mun jostain pongaamani mielestäni ihana on Valonia :)

Q:lla kirjoitettuna Aqualiina vaikuttaa minusta liian erikoiselta, mutta ylempänä mainitun Akvaliinan kirjoitusasusta tykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Yksi mun jostain pongaamani mielestäni ihana on Valonia :)

Q:lla kirjoitettuna Aqualiina vaikuttaa minusta liian erikoiselta, mutta ylempänä mainitun Akvaliinan kirjoitusasusta tykkään.

Mulla tulee tuosta Akvaliinasta mieleen joku siivousliina. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
miksi sä mainostat täällä noita nimiä,nyt saa moni muukin kuningasidean laittaa tuon aqvaliinan..mua ainakin vähän ketuttais..mullakin on yks saamelainen nimi tiedossa jos vaan poika syntyy,mutta en mainosta sitä täällä..

no ei se multa ole pois miksi kukanenkin lapsensa nimittää :o

Mä taas bongasin nimen Amadeus, vasta hautakivestä sen nähdessäni avautui päähäni miten soinnukas ja kaunis pojan nimi se onkaan.
Harmillista vain on että lapsiluku täynnä..
Amadeus passaisi täydellisesti sisarussarjaankin

Yhteistyössä