Ei ällöjä ois...?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Peppu, meillä on ollut vähän vääntöä noista tapaamisista, koska mä olen sitä mieltä, että niiden on oltava säännölliset - ettei mene semmoseksi lasten riepottelemiseksi........ No, nyt taidettiin päästä jo yhteisymmärrykseen asiasta jopa. Joka toinen vkl, ja välillä viikolla iltapäivisin, jos iskälle sopii eikä meillä ole menoja.

Mä olen sitä mieltä, että noiden hommien pitää olla selkeät, siten se on paras kaikille osapuolille..

samaa mieltä oon minäkin. Meillä vaan ollu sillai ongelmallista, että kun tuo mies tekee viikonlopputöitä (portsarina ja muusikkona), niin ei oikein oo viikonlopuiks kauheesti voinu ottaa. Arkisin sitten on vapaita miten sattuu.

Mutta nyt mies lähti kuukaudeksi-kahdeksi saksaan ja kun sieltä palautuu niin on jutelut että nuo poken hommat jättäis. Se ehkä mahdollistais että vähän voitais sopia jotain säännöllisempää... Mutta meillä sillai eri tilanne ettei koskaan olla asuttu yhdessä... tai emmä nyt tiä mihin toiki vaikutti.. mä oon vähän sekava tänään.. :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
tulin takaisin :)
Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle. :whistle: Mää varmaan haisen. :'( :D
Etkä haise vaan tuoksut just sopivalta :saint: Se oli varmaan taas se elämä mikä kaappasi ne muut, mutta eiköhän ne pääse karkaamaan joskus takaisin ;)

Fedari, onko se nyt vakavaa? :whistle:

Tilanne ainakin on äärimmäisen vakava. Pitänee varata lemmenloma johonkin suljetulle osastolle - se olisi kai järkevintä nyt. Nyt mua naurattaa jo - mä olen luullut olevani neiti rationalisti, jonka päätä ei sekoita kukaan munakas, ei koskaan eikä ikinä, piste. Ja sitten käy näin.

Ei hyvää päivää. No, mä en ole yksin näiden ajatusteni kanssa - se oli helpotus. Ja sanottakoon että vastapuoli on yhtä paljon, ellei enemmänkin, järjen ihmisiä................................

Olosuhteet ovat mitkä ovat, ei tässä nyt kehitellä mitään erikoista. Kuitenkaan. Mutta selkispähän kuitenkin, vähän, jotain. EN MINÄ TIEDÄ.

Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle. :whistle: Mää varmaan haisen. :'( :D

Et haise. Ainakaan pahemmalta kuin tuo mihen likainen t-paita tämän tuolin selkänojalla :x
Heivaa se äkkiä pois siitä. Tai kohta sääkin haiset. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Mitä peppu suree?

kun sää et taho nallekaruja.. :'(
Ai miten nii en taho? :o

no kun emmää tiä mihin mää ne sulle lähetän.. :'(
Ai ooksää jossain kysynyt sitä? Sori, mullon mennyt ohi... :whistle: Mulla on parina viime päivänä mussutus ollut hiukan kehnoa. :xmas:

Et haise. Ainakaan pahemmalta kuin tuo mihen likainen t-paita tämän tuolin selkänojalla :x
Heivaa se äkkiä pois siitä. Tai kohta sääkin haiset. :whistle:

Mä en keräile enää miehen pyykkejä... noudatan palstan neuvoja siitä kuinka saada mies tekemään kotitöitä...

ei toimi :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Fedari, onko se nyt vakavaa? :whistle:

Tilanne ainakin on äärimmäisen vakava. Pitänee varata lemmenloma johonkin suljetulle osastolle - se olisi kai järkevintä nyt. Nyt mua naurattaa jo - mä olen luullut olevani neiti rationalisti, jonka päätä ei sekoita kukaan munakas, ei koskaan eikä ikinä, piste. Ja sitten käy näin.

Ei hyvää päivää. No, mä en ole yksin näiden ajatusteni kanssa - se oli helpotus. Ja sanottakoon että vastapuoli on yhtä paljon, ellei enemmänkin, järjen ihmisiä................................

Olosuhteet ovat mitkä ovat, ei tässä nyt kehitellä mitään erikoista. Kuitenkaan. Mutta selkispähän kuitenkin, vähän, jotain. EN MINÄ TIEDÄ.

:heart: :hug: ei tuohon muuta osaa sanoa...

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
:x päivää ällötykset!! :wave:
Moro! Mitäs raksulle? :D

tässä vaan istun pää märkänä...siis yläpää...(ensimmäinen ja viimeinen tälle päivää tuohon suuntaan heitto)

kävin suihkussa ja ois kylään lähtö kun tuo pieni herää uniltaa.Eihän tarvi laittaa hiuksia eikä naamaa paklata?!? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Etkä haise vaan tuoksut just sopivalta :saint: Se oli varmaan taas se elämä mikä kaappasi ne muut, mutta eiköhän ne pääse karkaamaan joskus takaisin ;)
Oi, se paljon puhuttu E-M-Ä-L-Ä. :snotty: :saint:

Mitä peppu suree?

kun sää et taho nallekaruja.. :'(
Ai miten nii en taho? :o

no kun emmää tiä mihin mää ne sulle lähetän.. :'(
Ai ooksää jossain kysynyt sitä? Sori, mullon mennyt ohi... :whistle: Mulla on parina viime päivänä mussutus ollut hiukan kehnoa. :xmas:

musmus kyselin mutta voitko olla kultanen ja laittaa yynä osoitteen.. :heart: niin sit mua taas hymyilyttää.. :D

Yhteistyössä