Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro lisää? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tää painuu nyt suihkuun. Ja sen jälkeen... :saint: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Peppu, meillä on ollut vähän vääntöä noista tapaamisista, koska mä olen sitä mieltä, että niiden on oltava säännölliset - ettei mene semmoseksi lasten riepottelemiseksi........ No, nyt taidettiin päästä jo yhteisymmärrykseen asiasta jopa. Joka toinen vkl, ja välillä viikolla iltapäivisin, jos iskälle sopii eikä meillä ole menoja.
Mä olen sitä mieltä, että noiden hommien pitää olla selkeät, siten se on paras kaikille osapuolille..
Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tulin takaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä peppu suree?
Ai miten nii en taho?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä peppu suree?
kun sää et taho nallekaruja.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tulin takaisin![]()
Mää varmaan haisen. :'(
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moro ällötykset! :wave:
Tiiättekö mitä, mua ei ällötä enää.![]()
moi mussu.. hyvä ettei ällötä enää... :hug:
mulla on vähän surua.. :'(
Miksi surua?![]()
Etkä haise vaan tuoksut just sopivalta :saint: Se oli varmaan taas se elämä mikä kaappasi ne muut, mutta eiköhän ne pääse karkaamaan joskus takaisinAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tulin takaisin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai miten nii en taho?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä peppu suree?
kun sää et taho nallekaruja.. :'(![]()
Moro! Mitäs raksulle?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::x päivää ällötykset!! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Fedari, onko se nyt vakavaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tulin takaisin![]()
![]()
Heivaa se äkkiä pois siitä. Tai kohta sääkin haiset.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tulin takaisin![]()
![]()
Et haise. Ainakaan pahemmalta kuin tuo mihen likainen t-paita tämän tuolin selkänojalla :x
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro lisää? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tää painuu nyt suihkuun. Ja sen jälkeen... :saint: :wave:
Ai ooksää jossain kysynyt sitä? Sori, mullon mennyt ohi...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai miten nii en taho?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä peppu suree?
no kun emmää tiä mihin mää ne sulle lähetän.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Heivaa se äkkiä pois siitä. Tai kohta sääkin haiset.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tulin takaisin![]()
![]()
Et haise. Ainakaan pahemmalta kuin tuo mihen likainen t-paita tämän tuolin selkänojalla :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Fedari, onko se nyt vakavaa?![]()
Tilanne ainakin on äärimmäisen vakava. Pitänee varata lemmenloma johonkin suljetulle osastolle - se olisi kai järkevintä nyt. Nyt mua naurattaa jo - mä olen luullut olevani neiti rationalisti, jonka päätä ei sekoita kukaan munakas, ei koskaan eikä ikinä, piste. Ja sitten käy näin.
Ei hyvää päivää. No, mä en ole yksin näiden ajatusteni kanssa - se oli helpotus. Ja sanottakoon että vastapuoli on yhtä paljon, ellei enemmänkin, järjen ihmisiä................................
Olosuhteet ovat mitkä ovat, ei tässä nyt kehitellä mitään erikoista. Kuitenkaan. Mutta selkispähän kuitenkin, vähän, jotain. EN MINÄ TIEDÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro lisää? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tää painuu nyt suihkuun. Ja sen jälkeen... :saint: :wave:
Tuijotan totuutta silmiin, helvetti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moro! Mitäs raksulle?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::x päivää ällötykset!! :wave:![]()
Oi, se paljon puhuttu E-M-Ä-L-Ä. :snotty: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Etkä haise vaan tuoksut just sopivalta :saint: Se oli varmaan taas se elämä mikä kaappasi ne muut, mutta eiköhän ne pääse karkaamaan joskus takaisinAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiva! Muut kaikkoskin het kun mää saavui paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tulin takaisin![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai ooksää jossain kysynyt sitä? Sori, mullon mennyt ohi...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai miten nii en taho?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä peppu suree?
no kun emmää tiä mihin mää ne sulle lähetän.. :'(Mulla on parina viime päivänä mussutus ollut hiukan kehnoa. :xmas: