ehdottakaa hyvää kirjaa synnärille mukaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="xyz";24443507]Missä ihmeen välissä ap ajatteli lukea?[/QUOTE]

Mä ainakin luin sit kun vauva oli syntynyt. Siinä se nukkua nökötti omassa sängyssään tuntitolkulla, oli hyvää aikaa. Luin myös lisäksi lehtiä.

[QUOTE="xyz";24443507]Missä ihmeen välissä ap ajatteli lukea?[/QUOTE]

Vaikka minulla esikoinen oli tosi kärttyisä vaikeahkon synnytyksen loppuvaiheen jälkeen ja vaati paljon kanniskelua ja hyssyttelyä niin ehdin silti lukea hyvät tovit. Kun ei siellä oikeasti ole mitään tekemistä silloin kun vauva nukkuu, itse kun en ainakaan saa sairaalassa juuri nukuttua vaikka olisin kuinka väsynyt.

Niin ja oma kirjani on molemmilla kerroilla ollut Juha Itkosen Myöhempien aikojen pyhiä.

Mulla ainaki oli niin tylsää laitoksella sit ku vauva oli syntyny, et lukemista olis voinu olla. Huonekaverikin oli niin kipee, et ei sen kans voinu jutella. Tein sit ristikoita.

Itse olin synnärillä yhteensä 5vrk:ta synnytyksineen ja sen jälkeen, enkä kyllä missään välissä kerenny lukea mitään... Yhtä lehteä taisin selata jonka mies toi, muuten yritin aina levätä, nukkua tai syödä tai suihkutella silloin kun vauva nukku.

Miulla oli molemmilla kerroilla kirja mukana ja aikaakin jäi, mutta mie olin niin sekaisin, etten tajunnut lukemastani mitään. Siis jälkeenpäin en muistanut mitään, mistä kirja kertoi, jne. Olin kai niin hormonihöyryissä.

Yhteistyössä