Hei.
Ihan näin lyhyesti ja ytimekkäästi kysyisin, voiko mielialalääkettä (efexor) ja alkoholia käyttää yhtäaikaan? Olisi tarkoitus tässä pääsiäisen aikaan kokoontua vanhojen ystävien kanssa iltaa viettämään. Olen käyttänyt lääkettä vasta viikon verran, joten kokemusta tuosta yhtälöstä ei ole.
Onkohan jollakin kokemuksia?
Ihan näin lyhyesti ja ytimekkäästi kysyisin, voiko mielialalääkettä (efexor) ja alkoholia käyttää yhtäaikaan? Olisi tarkoitus tässä pääsiäisen aikaan kokoontua vanhojen ystävien kanssa iltaa viettämään. Olen käyttänyt lääkettä vasta viikon verran, joten kokemusta tuosta yhtälöstä ei ole.
Onkohan jollakin kokemuksia?