Solakka Silakka - mäkin oon miettinyt, että voiko pallukat päästä irti ennen aikojaan?? Onko se siis mahdollista että niin käy, vai pitäisikö jarrupiikin pitää ne paikoillaan? Meillä myös puolet ICSI ja puolet IVF.
Mansikkainen79 - mä myös pistin viimeisen puregonin ja jarrun eilen, ja tänään klo 21 pregnyl. Ihanaa piikitys loppuu
Vähän jännittää alkaa säätämään niiden pregnylin ampullien kanssa, toivottavasti en saa niitä rikottua!
leiska - ohoh, sullahan on kunnon armeija muniksia keräystä odottamassa
ei tosiaan ihme, että on tukala olo! Punktio pelottaa myös ihan hulluna!!! KÄÄÄÄK!!!
hugsy - mulla myös jo torstain ultra tuntui TODELLA inhottavalta! Mä en osaa sanoa tosta kohdun epätasaisuudesta, löytyisiköhän ystävästämme googlesta vastauksia
?
Me ollaan myös molemmat miehen kanssa oltu tipattomalla hoitojen ajan. Jostain bongasin tutkimuksen, että pienikin määrä alkoholia voisi heikentää tulosta. Gyne toisaalta sanoi, että hyvin voi juoda yhden sidukan tai lasin punkkua, eikä siitä ole mitään haittaa. Mikäs tuon sokerittoman ruokavalion ideana on?
Olen muuten huomannut, että ensimmäisestä jarrupiikistä asti on mulla tullut todella paljon valkkaria, onko muut huomannut samaa? Varsinkin aamulla tulee aina kunnon limat :snotty: Senkin takia pelottaa että eikai vaan munikset karkaa ennen aikojaan..