ON Kiitos kaikille punktio tsempityksistä! Olin aivan yllättynyt, kun se ei sattunut yhtään. Tai kerran pääsi nippasemaan ja älähdin, niin sain heti lääkettä lisää. Homma oli ohi 10 minuutissa. Mun mielestä aukiolotutkimus oli paljonpaljon kipeämpi. Vieläkään ei oo tullut mitään kipuja vaikka punktiosta on jo 6 tuntia. Aika vahvat mömmöt vissiin laittoi...
Soluja saatiin 6 kpl, joista yksi ehkä raaka, mutta huomenna aamulla kuullaan, miten on hedelmöittynyt. Olo on tosi onnellinen.... siellä ne meidän solut nyt etsii toisiaan maljassa :heart: (Niin meille suunniteltiin, että tehdään puolelle soluista icsi, kun ollaan selittämättömästi olleet raskautumatta, mutta miehen sperma oli niin hyvää, joten ivf vaan tehdään. Ja se on munkin mielestä parempi, koska on luonnollisempi. Sitten vielä se, että nyt huomaa jos vika on solun kuoressa, ei päästä läpi, mitä ei icsillä huomaisikaan..)
mansikkainen hitsi.. voi ihme mikä kato käynyt
toivotaan todella, että pari sitkeää jatkaa jakautumista!!
Meillä klinikan lääkäri puhui, että kaksi siirretään. Kuulemma, jos soluja tulee vähän ja muuten perusterve ihminen, voidaan kaksi siirtää. Tukee kuulemma toista alkiota, eikä niitä lähde kaksi kasvamaan, kuin harvemmin. Mutta saa nyt nähdä, mitä meillä on perjantaina jäljellä..!
Silent W ihanaa sulla on pikkuinen kyydissä!! :heart: Nyt se piina kuulemma vasta alkaa, otahan rennosti!! Lugegeeliä?? Enpä oo kuullutkaan..
leiska pidetään sulle peukkuja että siirtoon pääsette! Sitkeä sen sissin pitää olla joka jaksaa mahassakin jatkaa kasvuaan.
alexsandria joo olen kans kuullut lugeista, ettei ne mitään kauheen mukavia oo. Mutta melko lyhyt tuska se on, verrattuna siihen palkintoon mikä ehkä odottaa :heart: Mä alotan ekaa kertaa luget huomenna eli päivää ennen siirtoa. Kaks pallukkaa alakautta kolme kertaa päivässä.
hugsy miten sulla meni punktio?