Silent Whisper joo hiljasuus taitaa johtua osittain epäonnistuneista odotuksista, mutta kai se tästä taas iloksi muuttuu!
Meillä muuten lääkäri mainitsi siirron jälkeen myös crinone-geelin, että olis mukavampi vaihtoehto noille lugeille. Taidan sitä ens kerralla pyytää (jos)kun uusi hoito tulee.
Garfield en oo kuullukaan tommosesta yhden kerran piikistä
Mikäs sen tarkoitus on? Joku lamautus?
Hugsy meillä klinikalla annettiin heti 6 laatikon lisäresepti lugeille, siinä on sitten varalla, jos raskautuukin. (Mulle määrättiin lugeja 6 palleroa eli 2 x 3 päivässä ) Testipäiväksi sanottiin su 14.3 eli 16 päivää siirrosta. Mutta varmaan testaan jo vähän aiemminkin... Teen pelkän kotitestin, se kuulemma riittää, ei veritestejä, toisaalta mulla on klinikalle 150 km matkaa, niin aika pitkä ois ajaa pelkkään testiin, mut vois sen tehä täällä meilläpäinkin veikkaan. Minkähän takia joillain vaaditaan veritesti, eikö ne kotitestit kuitenkin pitäis olla luotettavia?
Olin eilen ekaa päivää töissä ja vähän täydeltä tuo vatsanseutu tuntui ja työhousujen nappi kiristi eli turvotusta vielä on. Muuten ei mitään oireita, luget vähän väsyttää tai tää flunssa :snotty:
:heart: Plussaonnea teille kaikille! :heart: