Echo miksi olet niin pahansuopainen ihminen?

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuten jo aiemmin kerroin en lue rekkautuneiden viestejä.
Olette kirjoittaneet liian kauan mukavuusalueellanne ja juttunne kiertävät ympyrää.
Säöstän ruutuaikaa väistelemällä juttujanne.
Kuvien linkitys ei ole aikuisten touhua.
 
vierailija
Muistin virkistämiseksi, minkälainen on tuo "kristitty" ja oikeaoppisesti käyttäytyvä Echo.

 
vierailija
Muistin virkistämiseksi. "EGcho" ei ole muuttunut mihinkään, kenties jopa mennyt pahempaan suuntaan.
👍Olen joskus lukenut, mutta en muistaakseni ole kommentoinut
tähän ketjuun. Ei ihminen mihinkään karvoistaan pääse. Jos joku kiusattava häipyy palstalta, Esso etsii itselleen uuden maalitaulun tikanheittoonsa.
Kaiken vielä ymmärrän, mutta en nimittelyä. Vierailija harmaana on vierailija eikä kaipaa lisänimityksiä. Me kaikki olemme lukemattomien yritysten asiakkaita.
Yritykset fuusioituvat, ja ei niiden nimien perässä pysy vaikka haluaisi.
Jos nimittelyni ei lopu, nimeän ilkeilijät nimimerkillä Valkea.
 
vierailija
Olen joskus lukenut, mutta en muistaakseni ole kommentoinut
tähän ketjuun. Ei ihminen mihinkään karvoistaan pääse. Jos joku kiusattava häipyy palstalta, Esso etsii itselleen uuden maalitaulun tikanheittoonsa.
Kaiken vielä ymmärrän, mutta en nimittelyä. Vierailija harmaana on vierailija eikä kaipaa lisänimityksiä. Me kaikki olemme lukemattomien yritysten asiakkaita.
Yritykset fuusioituvat, ja ei niiden nimien perässä pysy vaikka haluaisi.
Jos nimittelyni ei lopu, nimeän ilkeilijät nimimerkillä Valkea.
👍
 
vierailija
elä valhettele TAAS
etkä muuten ikinä väistele

ja linkityksiä et ossaa ja siksi halveeraat
Miten pystyt yhdistelemään vierailijoiden tekstejä?
Yllättävää miten jaksat lukea jokaikisen viestin palstalta.
Kaiva Hae-toiminnolla kaikki ennen vuotta 2020 viestit ja yritä tunnistaa sieltä kirjoitukseni. Helpotan työtäsi paljastamalla, että tuloksesi on taatusti nolla viestiä.
Kun vihdoin joskus lopetat viestieni kyttäyksen, kenen takalautaan ajattelit seuraavaksi naulautua? Minulle kaikki harmaat ovat samanarvoisia. Joukosta erottuu SU-linkittäjä ja Sanna-jankkaaja. Hän on reppana, jota minua lukuunottamatta ei kukaan muu noteeraa. Ehkä olet sama henkilö.
 
vierailija
Miten pystyt yhdistelemään vierailijoiden tekstejä?
Yllättävää miten jaksat lukea jokaikisen viestin palstalta.
Kaiva Hae-toiminnolla kaikki ennen vuotta 2020 viestit ja yritä tunnistaa sieltä kirjoitukseni. Helpotan työtäsi paljastamalla, että tuloksesi on taatusti nolla viestiä.
Kun vihdoin joskus lopetat viestieni kyttäyksen, kenen takalautaan ajattelit seuraavaksi naulautua? Minulle kaikki harmaat ovat samanarvoisia. Joukosta erottuu SU-linkittäjä ja Sanna-jankkaaja. Hän on reppana, jota minua lukuunottamatta ei kukaan muu noteeraa. Ehkä olet sama henkilö.
 

Yhteistyössä