Echo miksi olet niin pahansuopainen ihminen?

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
Pitkä ura olla katkera tällä palstalla.
Minun oli pari vuotta sitten vaikea käsittää tämän naisen sielunelämää vaikka olen elämässäni nähnyt joka sortin vipeltäjää.
Voi voi, kun mä en ole haukkumassa persuja (osaan senkin tehdä tasapuolisuuden vuoksi), ja en ole woke.
Voi voi voi minua!

Teitä ei haittaisi yhtään jos mä haukkuisin valkoista, konservatiivia länsimaista miestä. Eipä silloin palstafeministit harmittele "voi kun Echo haukkuu noin."

Tulkaa kuplanne ulkopuolelle.
 
vierailija
Voi voi, kun mä en ole haukkumassa persuja (osaan senkin tehdä tasapuolisuuden vuoksi), ja en ole woke.
Voi voi voi minua!

Teitä ei haittaisi yhtään jos mä haukkuisin valkoista, konservatiivia länsimaista miestä. Eipä silloin palstafeministit harmittele "voi kun Echo haukkuu noin."

Tulkaa kuplanne ulkopuolelle.
Miksi sun ylipäänsä pitää haukkua muita?
 
vierailija
Ei kai kukaan täysipäinen ota tätä palstaa vakavissaan. Tämä on vain ajankulua paremman puutteessa. Kävin kurkkaamassa muiden aikakausilehtien keskustelupalstoja. Siistejä ja hyvin moderoituja palstoja. Toivottavasti joku päivä tämäkin palsta kokee saneerauksen.
 
Ei kai kukaan täysipäinen ota tätä palstaa vakavissaan. Tämä on vain ajankulua paremman puutteessa. Kävin kurkkaamassa muiden aikakausilehtien keskustelupalstoja. Siistejä ja hyvin moderoituja palstoja. Toivottavasti joku päivä tämäkin palsta kokee saneerauksen.
Tuosta huolimatta sinä viihdyt nimenomaan täällä, et niillä muilla palstoilla. Kaksplussan Aihe Vapaa on siis sinulle parasta ajankulua - eikä ihme, saat täällä haukkua muita keskustelijoita vapaasti kevyen moderoinnin takia. Itse ketjujen aiheisiin ei sinulla yleensä ole sanottavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: setis ja Echo

Yhteistyössä