Echo miksi olet niin pahansuopainen ihminen?

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
Tilannetaju, edelleen. Kyllä, jos löytäisin mieheni panemasta vierasta naista, niin käskisin suksia v****n ja ties mitä muuta. Ja metsäkin vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Mutta jos keskustellaan asiallisesti ja vaikka kritiikkiäkin siinä annettaisiin, niin miksi olla tahalleen ilkeä? Siis tilanteessa, jossa se on tarpeetonta?
Missä se ilkeä osuus nyt on tullut? :'(
 
Blue
Meidän ei tarvi etsiä sulle mitään. Me ollaan huomattu sun ilkeys. Ja se, että et juuri edes välitä siitä, vain vahvistaa tätä mielikuvaa.
Sä olet sama joka aina väittää munkin olevan sitä ja tätä, ja diipadaapa, mutta ikinä ei tule esimerkkejä... Aivan samalla lailla kommentoit kun aina mullekin.

Säkö et ole ilkeä ja pahansuopa kun aina syyttelet...?
 
nohh
Mun mielestä on kyllä ilkeää vetää esille jonkun toisen nikin vanhoja (huom. vuosia vanhoja) asioita ja kirjoittaa niistä tarkka seloste tänne, jotta varmasti kaikki uudetkin palstailijat saavat tietää kaikki vanhat käänteet.
 
harmaa tarkoituksella
Ja Tepa itse on yhden toisen mustan nimimerkin kanssa pahin nimittelijä. Silloin kun argumentit loppuu, alkaa nimittely. Nooo....
hei haloo. luepas nyt tämäkin lastentarhatasoaoleva kommenttisi. Pakko näin sivusta jo itsekin kommentoida tähän, sä et näe ikinä muissa mitään hyvää,arvostelet käsittämättömiäkin asioita, jopa jankkaat ruokamenuketjuissa, miksi ei tälläistä tarjolla miksi ei tällä tavalla. Ei tämä maailma, saati tämä palsta pyöri sun mukaasi. Lue joskus omia tekstejäsi, oikeasti lue ja mieti niitä muiden kannalta. Tyypillinen besserwisser, jonka muksut taatusti ovat koulukiusaajia. Malli tullut äidiltä.
 
Mun mielestä on kyllä ilkeää vetää esille jonkun toisen nikin vanhoja (huom. vuosia vanhoja) asioita ja kirjoittaa niistä tarkka seloste tänne, jotta varmasti kaikki uudetkin palstailijat saavat tietää kaikki vanhat käänteet.
Juu, tiedän, enkä yleensä tee noin. Mutta jos Milanna ihmettelee sitä miksi mies loistaa poissaolollaan niin tarjosin sitä vaihtoehtoa että niissä Milannan omissa touhuiluissa voisi olla syy.

Ja, eipä Milanna sitä Meksikojuttua itsekään taida salailla?
Eikä noissa kolmessa kohdassa (piikillä käynti, smegman tursuamine ja mahdollinen tohtoriin ihastuminen) ole kaikki, mä olen ollut harvinaisen hiljaa nämä vuodet.
 
hei haloo. luepas nyt tämäkin lastentarhatasoaoleva kommenttisi. Pakko näin sivusta jo itsekin kommentoida tähän, sä et näe ikinä muissa mitään hyvää,arvostelet käsittämättömiäkin asioita, jopa jankkaat ruokamenuketjuissa, miksi ei tälläistä tarjolla miksi ei tällä tavalla. Ei tämä maailma, saati tämä palsta pyöri sun mukaasi. Lue joskus omia tekstejäsi, oikeasti lue ja mieti niitä muiden kannalta. Tyypillinen besserwisser, jonka muksut taatusti ovat koulukiusaajia. Malli tullut äidiltä.
Mikä ruokamenuketju???? :O
 
"kumpikampi"
No Echo on kova tekemään aloituksia, Blue on siltä osin normaalimpi. Erotatko nyt? :D
En oikeastaan. On se oikeastikin vähän ärsyttävää (eikä teidän vika), kun sekoitan teidät. Tiedän ihan hyvin, että olette kaksi eri henkilöä, mutten mitenkään voi muistaa mitä mieltä olette mistäkin asioista vaan sekoitan teidät. Sinä sentään otat huumorilla, Blue ei. Se on selkeä ero kyllä :)
 
Blue
[QUOTE="kumpikampi";30207655]Kylläpä sitä närkästyttiin ;)[/QUOTE]

Mistä? Silläkö perusteella että kun mielestä meidän nikit on ihan erilaiset ja ja Echolla on kuvakin avatarena yms. Kyllä pitää jotain hahmotushäiriötä olla jos siltikin aina sekoittaa.
 

Yhteistyössä