Echo miksi olet niin pahansuopainen ihminen?

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
LaMamanMorbid
Jaa, no enpä ole varsinaisesti huomannut. Kaiken sen vittuilun, nimittelyn ja vähättelyn joukossa, mitä suuri osa palstailevista jatkuvalla syötöllä laukoo, ei Echo kyllä ole mitenkään erityisesti noussut yli muiden.
 
mies1harm.
Olen joistain asioista echon kanssa samoilla linjoilla ja arvostan - paitsi tässäkin itseeni kohdistuvaa huomiota - myös sitä, että hän pystyy hieman tavoittamaan ajatustani esim. naisellisuudesta, vaikkei ole samaa mieltä siitä. Echo on selvästi "seesteytynyt" suhtautumisessaan minuun :)

Mukava tuo kisa :)

Peyote on ilmaisussaan enemmänkin "ylinaisellinen", tykittää kaiken mitä sylki suuhun tuo. En minä sellaistakaan ihaile, tosin hän on kieltämättä viehättävä ja ikäisekseen nuoren näköinen. Ihannoin jotain tämän ja ylenpalttisen, analyyttisen terävyyden väliltä olevaa esimerkkeinä esim. Blue ja säpäle.
 
Harmaa ihmettelijä
Miks joku vaivautuu vastaamaan tällaiseen ketjuun? Jotkut näköjään taitaa tykätä väitellä ihan loputtomiin. Tai sitten mikä tahansa huomio on sen arvoista.
 
Olen joistain asioista echon kanssa samoilla linjoilla ja arvostan - paitsi tässäkin itseeni kohdistuvaa huomiota - myös sitä, että hän pystyy hieman tavoittamaan ajatustani esim. naisellisuudesta, vaikkei ole samaa mieltä siitä. Echo on selvästi "seesteytynyt" suhtautumisessaan minuun :)

Mukava tuo kisa :)

Peyote on ilmaisussaan enemmänkin "ylinaisellinen", tykittää kaiken mitä sylki suuhun tuo. En minä sellaistakaan ihaile, tosin hän on kieltämättä viehättävä ja ikäisekseen nuoren näköinen. Ihannoin jotain tämän ja ylenpalttisen, analyyttisen terävyyden väliltä olevaa esimerkkeinä esim. Blue ja säpäle.
No jaa, mä olen tässä viime kuukausina törmännyt ulkomaisiin naisiin ja kyllä, he ovat huolitellumpia, melkein luonnostaankin kauniimpia, pehmeämpiä ja hymyilevämpiä kuin suomalaiset.

Mutta heidän ongelmansa on tietty vanhanaikaisuus, joka korostuu perinteisissä kulttuureissa. Aikataulut ovat löysiä, he itse tälläytyvät kovasti kaupungille mennessä mutta lapsella on syysviimalla ihan liian kylmät vaatteet.

Suomalaisnaiset ovat arkisia, tukka kynitty jne, mutta se modernius näkyy tehokkuutensa ja huolellisuutena. Naiset muistuttavat käytökseltään (ja ulkonäöltään) dobermanneja mutta homma ja työskentely toimii heillä kuin junan vessa.

Mun mielestä nuo vanha ja uusi voisi yhdistyä. Mun ihanne on suht huoliteltu nainen, joka pukeutuu lenkille tuulipukuun mutta osaa myös käyttää kesällä pitsihörhelömekkoa. Jonka käytös on pehmeää ja lempeää mutta jämäkkää. Hänellä on positiivinen asenne mutta tarvittaessa osaa olla hyvin luja. Joka pitää työstään ja lapsistaan huolta mutta osaa myös unelmoida, puhua kirjallisuudesta/taiteista jne.
 
"Moon"
Mun mielestä nuo vanha ja uusi voisi yhdistyä. Mun ihanne on suht huoliteltu nainen, joka pukeutuu lenkille tuulipukuun mutta osaa myös käyttää kesällä pitsihörhelömekkoa. Jonka käytös on pehmeää ja lempeää mutta jämäkkää. Hänellä on positiivinen asenne mutta tarvittaessa osaa olla hyvin luja. Joka pitää työstään ja lapsistaan huolta mutta osaa myös unelmoida, puhua kirjallisuudesta/taiteista jne.
MÄ! :) (Paitsi että näytän silti dobermannilta. :( )
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
mies1harm.
Naurettava ketju mielestäsi varmaan siksi, kun mies1 ei ylistänytkään sinua vaan ihan muita naisia :LOL:
No, kyllä HG on mukava tyttö varmaan :) Tykkään empaattisuudesta, elämänmyönteisyydestä ja naisellisuudesta. Hän aistii tunteita esimerkillisesti kuten naisen kuuluu ja ilmaisee itseään rikkaasti, mikä kertoo tunteellisesta persoonasta (olen itsekin sitä). Joskus tulee ylilyöntejä, on minullekin haistatellut. Mutta, se kuuluu naisena oloon mulla. Kunhan ei ole jatkuvaa eikä yritä liikaa hallita miestä.

Peyote taas "purkautuu" lähes koko ajan, se on jo liiallista mun makuun. Scarlett on toinen, joka tuntuu olevan kovilla kierroksilla lähes jatkuvasti. Raskasta käydä sisällöllistä keskustelua silloin.
 
mies1harm.
Juu, mut sun naisihanne lienee silti hivenen hempukampi ja naiivimpi, semmoinen "sihteeri istuu pomosedän polvella" :rolleyes:
Eli mun versiossa herttaisimmallakin naisella pitää olla omat aivot ja hän saa älähtää epäkohdista suht vapaasti.
No menee jo niin tarkaksi etten taida lähteä määrittelemään... ;) Mutta lähtöajatus meillä samantapainen ja mukavaa kun tunnustat ja huomaat ulkomaalaisnaisten keskimääräisen erilaisuuden.
 
No, kyllä HG on mukava tyttö varmaan :) Tykkään empaattisuudesta, elämänmyönteisyydestä ja naisellisuudesta. Hän aistii tunteita esimerkillisesti kuten naisen kuuluu ja ilmaisee itseään rikkaasti, mikä kertoo tunteellisesta persoonasta (olen itsekin sitä). Joskus tulee ylilyöntejä, on minullekin haistatellut. Mutta, se kuuluu naisena oloon mulla. Kunhan ei ole jatkuvaa eikä yritä liikaa hallita miestä.

Peyote taas "purkautuu" lähes koko ajan, se on jo liiallista mun makuun. Scarlett on toinen, joka tuntuu olevan kovilla kierroksilla lähes jatkuvasti. Raskasta käydä sisällöllistä keskustelua silloin.
Monimerkityksellinen lause.
 
Ken guru
Ketä helvettiä kiinnostaa minkälaisista naisista joku mies1 on kiinnostunut?? Taas tännekin piti tulla sitä selventämään. Vittu mikä narsistipaska.

Ei mulla muuta.
 
Mulla ja Echolla on varmasti monista asioista mielipide-eroavaisuuksia, mutta myös tosi hyviä keskusteluja ja mielipiteiden perusteluja. Itsekin saatan sanoa jopa tarpeettoman ärhäkkääseen sävyyn, mutta yritän välttää niitä "sä oot tyhmä mee v*ttuun" ja riitelen mieluummin siitä aiheesta kuin vastapuolen ominaisuuksista. Echo tekee mielestäni samoin. Ei kai nyt sentään tarvitse mollausketjua laittaa pystyyn?
 

Yhteistyössä