e-pilleri -> raskaana silti

  • Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti
"Minää"
Itse olen syönyt noin 2 vuotta Yasminelleja. Ensimmäinen kuukausi oli tuskaa! Menkat kesti kuukauden mutta enhän minä kehdannut lähteä lääkäriin. No, kuukauden jälkeen vuoto loppui ja sen jälkeen ovat tulleet ihan normaalisti. Täytyy kyllä myöntää että olen muutaman kuukauden syönyt Yasminelleja tauotta ettei menkkoja vain tulisi. Mutta nyt on alkanut tulla outoja oireita, mm. kaikki makea tuntuu ällöttävän, rinnat kasvaneet, pissattaa koko ajan ja pahoinvointiakin on välillä pitkin päivää. Nyt aion pitää taukoviikon ja katsoa että tulisiko menkat.. Ihme tuhruvuotoa on kyllä tullut vaan sitäkin kesti vain muutaman päivän. Toivottavasti en ole raskaana kun sitä isähahmoa kullannupulle ei olisi.. Ei muutakun odottelemaan..
 
Mä79
Aloitin e-pilsut menkkojen jälkeen,ei käytetty kumia(vaikka olisi pitänyt)7pvän aikana.Viime menkat ihan olemattomat,rinnat kipeet(pari viikkoa jo),huono olo(ei okseta)aamuisin jne..voinko olla raskaana?Viime raskaudesta onkin 13vuotta..
 
"pelokas"
kysyisin vaan että voinko olla raskaana kun olin juhannuksena yhdynnässä ja silloin mulla ei ollu pillereitä käytössä ja si siitä yhdynnästä oli joku 4vk nii menkat alko ja otin vasta sit pillerin ja menkat kesti vain 3pv. voinko siis olla raskaana? Jos joku vastaa tähän nii laittakaa mieluummin s-postia osoitteeseen: kampaaja94@hotmail.com
kiitos :)
 
Ihan pakko nyt kysyä, että miten toi voi olla mahdollista :eek: koska nyt alkoi pelottaa :/ Syön Gestinyylejä ja olen aina muistanut ottaa pillerin ajallaan, kerran unohdin ensimmäisestä laatasta ottaa ajallaan ja otin seuraavana päivänä.

Olen nyt meinaan parina viime päivänä huomannut että on ollut hiukan huono olo ja muutenkin outo olo :/ täytyy sitten varmaan käydä ostamassa testi ja toivoa että se on negatiivinen, lapsi ei nyt mitenkään sovi elämäntilanteeseen vaikka ne ihania onkin :)

Mutta koitan ajatella järkevästi ja ei todellakaan sovi kyseiseen elämäntilanteeseen.
 
andy78
Hei,yön hiljaisina hetkinä luen noita teidän oireita.
Itse syön yasminellea viidettä vuotta.
Pääsääntöisesti ei ovulaatiota.
Mutta rinnat,varsinkin nännit kipeät.
Ku ukko hellii,niin meinaa huuto päästä.
Miettiny samaa,ku muutkin,et voiko
tulla raskaaksi vaikka syö e-pillereitä?
Onko yasminelle luotettava merkki?
 

Yhteistyössä