e-pilleri -> raskaana silti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja vielä kun on oireista lukenu ni itellä tuntuu olevan.. tai sis väsyttää [voi johtua koulusta?], kylmä on välillä, mahassa tuntu menkkakipujen tyylistä kipua ja vaikka taukoviikolla nyt sit on jotain vuotoo mut kun sanotaan että tiputteluvuoto on yleistä... yääh...

Olen hieman ihmeissäni, nimittäin söin diane novaa n. 7 vuotta ja alkusyksystä vaihdoin yasminelleen, kuukautiset tulleet normaalisti ja edellisestä yhdynnästäkin on kulunut jo yli 3kk ja olo on tosi kumma. Mahassa poksahtee usein ja poksahtelua on tuntunu jo varmaan kuukauden ja ihmetyttää et onko se muka vaan ilmaa vai voinko kaikesta huolimatta olla raskaana...tein kyllä testinkin pari viikkoa sitten ja se näytti negaa, mut jostain syystä en saa rauhaa vaan mietin voiko siellä mahassa kuitenkin olla joku kun olo on niin outo??? Kuulostaa ehkä oudolta mutta en saa asiaa mielestäni.

Tosi kiva lukea että Melianet on pettäneet jollakin. Itse samaisia syön (neljättä vuotta tosin jo) ja nyt pamahti rinnat kipeiksi, mitä ei ole koskaan aiemmin tapahtunut. Eli taukoviikkoa odotellessa niin pääsee testaileen, jepajee.

Mulla kanssa sama tilanne. Pillereitä syönyt ja menkatkin tullut ajallaan, 3 testiä tehty (2 kotona ja 1 labrassa) kaikki näyttäneet negaa. Silti alamahassa tuntuu oudolle, kuplintaa. Menkat pitäisi tulla viikon päästä. Pelottaa mennä varmistamaan asiaa ultralla, mutta pakkohan se on.

tein tänään raskaustestin ja nega oli. syön nyt toista levyä putkeen ja 12 viellä jäljellä. Rinnat on arat ja näyttää, kun ois vähän turvonnu, alavatsassa tuntuu välillä oudolle. Kylmiä väreitä, outoja mielihaluja ja ilmavaivoja. Voiko olla ettei se vaan viellä näytä sitä?? En tiedä yhtää missä vaiheessa oisin edes tullut raskaaksi. Ja huomenna pitäis lähteä viroon nauttimaan alkoholia. Vaikuttaako alkoholia tässä vaiheessa viellä lapseen? Missä vaiheessa kannattaa tehdä uusi testi???

luulin että olis ollu harvinaisempaa... :O mutta siis joo mulla on mirelle pillerit käytössä ja viimeksi kävin lääkärillä pahoinvoinnin ja päänsäryn (kestäny 2 viikkoo) takia. Lääkäri sanoi että niskat on niin jumissa mutta käski tehdä raskaustestin jos menkat ei tuu... eli taukoa odotellessa. tosin mulla on normaalisti alkanut ennen taukoa menkat.. että nyt vähän jännittää :s

Vaikka olen aiemmin ollut 2 kertaa raskaana, olen silti nyt aika neuvoton. Olen syönyt pillereitä säännöllisesti, mutta nyt olen ihmetellyt sitä kun tuntuu että joku potkisi ja mylläisi mahassa, painossa ei ole muutoksia, ei pahemmin huonoa oloa... pientä päänsärkyä ja ruokahaluttomuutta, mutta ajattelisin että johtuu ihan ilmasta. Hain raskaustestin ja se näytti miinusta, mutta silti tämä melske mahassa häiritsee.
Ei ihan ilmavaivoistakaan mene koska niitäkin jatkuvasti ollut, ennemmin tuntuu elohiireltä mutta voiko se olla, kestänyt nämä "potkut" jo viikon verran. Elohiiretkin tavallisesti ollut sellasia nypyttäviä eikä selkeästi yksittäisiä nykäisyjä. Nämä "potkut" tai nykäisyt tuntuvat myös vatsan sisällä, eivätkä ole aina aivan samalla kohdalla. (nyt menee kyllä vähän epäselväksi).

Mutta onko kellään kokemusta samanlaisista tuntemuksista? Onko mahdollista että raskaustesti on näyttänyt väärin, koska näin vahvasti liikkeet tuntuvat vasta n. 18 - 20 viikoilla ja kyllä sen pitäisi testissä näkyä jo hyvin selvästi? Pillereitä syön edelleen, mutta vaikuttaako se testiin?

Varmin olisi soittaa neuvolaan ja varata aika, mutta vähän hävettää ajatus, kun kyllä kahdenlapsen äitinä jo pitäisi tietää onko raskaana vai ei :)

syön pillereitä, ja nyt olen parina kuukautena huomannu että menkat ei meinaa millää alkaa. viime kuussa lopetin perjantaaina syömisen ja menkat alkoivat vasta seuraavan viikon ke, kun taas uusi levy täytyi alottaa pe. nyt tässä kuussa lopetin keskiviikona syömisen ja nyt mennää tiistain puolella eikä ole vieläkään alkanu, ja keskiviikkona pitäisi alottaa taas uusi levy. onko jollain samanlaista kokemusta ?? pilleri merkki on joku mercilon tai joku sellainen.

Olen käyttänyt Meliane pillereitä melkein 10 vuotta. En ole tullut raskaaksi. Joskus pilleri unohtunut ja en edes ota aina samaan aikaan, saattaa olla monenkin tunnin heittoja. Seksiä ei kyllä tule harrastettua nykyisin kovin usein. Mutta alkuaikoina seksin harrastaminen oli päivittäistä.

Voiko e-pilleri vaikuttaa testin tulokseen? Meinaan, että tulee negatiivinen vaikka pitäis tulla positiivinen.
Oon täällä ihan kuset housuissa kun kaikennäköstä oiretta löytyy. Alavatsan nippailuja, pahoinvointia (siis sellanen tunne mikä tulee just ennen ku oksentaa, mutta en oo luultavasti siks oksentanut kun sitä pelkään niin helvetisti että estän tapahtumasta..), kummallista valkovuotoa, hulluja päänsärkykohtauksia, mielialanvaihteluita... Tein testin. Näytti negatiivista.
Mikähän ihme mussa on vialla, jos se ei sitten raskaus ole : (

Sisko söi säännöllisen epäsäännöllisesti,eli siinä syy raskaudelle.

Itselleni riitti se et oksensin pillerin oton jälkeen,en tajunnut tehdä asialle mitään.