Hei, täällä hätähousu... Olen 22-vuotias ja syönyt e-pillereitä oman muistin mukaan 6 vuotta.
Alussa reilun vuoden pari Yasminia, sitten välissä pari vuotta Yasminelleä (vaihdettiin kun ei riittänyt vonku 2 liuskan verran, vaan menkat tuli "läpi"), ja nyt taas aika tarkkaan vuoden Yasminia.
Yasminin aikana ei ole nyt ollut mitään "hätää" ennekuin nyt, sillä minulle on tullut outoja tuntemuksia. Noin kuukausi sitten minulle tuli kumma olo unohdettuani yhden pillerin kolmannella viikolla. Olo oli "olen raskaana"-tyyppiä, ja tein raskaustestin, kun menkat alkoi liian aikaisin ja olivat todella oudot. Testi näytti negatiivista. Olen myös puolentoista kuukauden aikana sairastanut 3 virtsaputkentulehdusta.
Nyt viimeisen parin viikon aikana minulla on ollut taas oloja: väsymystä, vaikeuksia ruokahalun kanssa, lihasheikkoutta, palelua, hikoilua, intohimo pakastevihanneksiin....

Nyt parin viime päivän aikana nännini ovat tulleet todella kipeiksi ja törröttävät, ruumiinlämpö on noussut 36,4:stä 37:mään, painokin tuntuu vaan nousevan ja pissattaa jatkuvasti.
Nyt on keskiviikko ja pitäisi jaksaa odottaa sunnuntai-iltaan, maanantai-aamuun kuukautisia. :/