Vaikka olen aiemmin ollut 2 kertaa raskaana, olen silti nyt aika neuvoton. Olen syönyt pillereitä säännöllisesti, mutta nyt olen ihmetellyt sitä kun tuntuu että joku potkisi ja mylläisi mahassa, painossa ei ole muutoksia, ei pahemmin huonoa oloa... pientä päänsärkyä ja ruokahaluttomuutta, mutta ajattelisin että johtuu ihan ilmasta. Hain raskaustestin ja se näytti miinusta, mutta silti tämä melske mahassa häiritsee.
Ei ihan ilmavaivoistakaan mene koska niitäkin jatkuvasti ollut, ennemmin tuntuu elohiireltä mutta voiko se olla, kestänyt nämä "potkut" jo viikon verran. Elohiiretkin tavallisesti ollut sellasia nypyttäviä eikä selkeästi yksittäisiä nykäisyjä. Nämä "potkut" tai nykäisyt tuntuvat myös vatsan sisällä, eivätkä ole aina aivan samalla kohdalla. (nyt menee kyllä vähän epäselväksi).
Mutta onko kellään kokemusta samanlaisista tuntemuksista? Onko mahdollista että raskaustesti on näyttänyt väärin, koska näin vahvasti liikkeet tuntuvat vasta n. 18 - 20 viikoilla ja kyllä sen pitäisi testissä näkyä jo hyvin selvästi? Pillereitä syön edelleen, mutta vaikuttaako se testiin?
Varmin olisi soittaa neuvolaan ja varata aika, mutta vähän hävettää ajatus, kun kyllä kahdenlapsen äitinä jo pitäisi tietää onko raskaana vai ei