Dodii! Nyt täl olis bilevaatteet!

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Hö. Mulla ei näy tuo kuva. :/ Joka tapauksessa, ihan kivalta kuulostaa nuo vetimet. :) ps. Mullakin on pillifarkut, olen äiti, täytän tänä vuonna 30v., olen toiminut opettajana ja kaiken lisäksi ylipainoakin on. ;)

Samoin! :D Paitsi että täytän tänä vuonna jo 36... Pillifarkkujen seurana käytän polvipituisia mekkoja ja lenkkareita. Ihanko tää on meidän kasvatusalan äitien univormu? :)

:laugh: :laugh: :laugh: Ilmeisesti. Mistä seuraa se, että teinit ei voi kohta käyttää moisia ollenkaan, kun kaikilla muka-trendikkäillä opettajilla on pillifarkut :kieh: :kieh: :kieh:

:laugh: Mutta eikös teineillä olekin nyt in nuo leggarit? Vai onko nekin jo menossa muodista? :whistle:

Hö. Mulla ei näy tuo kuva. :/ Joka tapauksessa, ihan kivalta kuulostaa nuo vetimet. :) ps. Mullakin on pillifarkut, olen äiti, täytän tänä vuonna 30v., olen toiminut opettajana ja kaiken lisäksi ylipainoakin on. ;)

Samoin! :D Paitsi että täytän tänä vuonna jo 36... Pillifarkkujen seurana käytän polvipituisia mekkoja ja lenkkareita. Ihanko tää on meidän kasvatusalan äitien univormu? :)

:D Mä fanitan tennareita ja El naturalista -läskäreitä. Mä tosin en ole aikoihin enää toiminut opena, vaan teen nykyisin muita hommia. Ehkä joskus sitten taas...

Ap: Onnea kovasti maisterinpapereista! :flower: :flower: On kyllä minun mielestäni juhlimisen arvoinen asia! :) Ja painoakin olet ilmeisesti saanut kaiken kaikkiaan pudotettua kivasti, upeaa sekin! :flower: Mukavan railakkaita juhlia ja toivottavasti saat jonkin sopivan pestin ensi syksyksi. :)

Hm, lisätään El naturalista -kengät listaan :D. Ja niin, kiitos :)

:laugh: :laugh: :laugh: Ilmeisesti. Mistä seuraa se, että teinit ei voi kohta käyttää moisia ollenkaan, kun kaikilla muka-trendikkäillä opettajilla on pillifarkut :kieh: :kieh: :kieh:

:laugh: Mutta eikös teineillä olekin nyt in nuo leggarit? Vai onko nekin jo menossa muodista? :whistle:

Apua, mä käytän sellaisiakin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Mua ei haittaa yhtään, mitä ihmiset pukee päällensä.

Mua kummastuttaa, miten joku opettaja pyörii täällä noin tiheään ja näissä merkeissä.

Jospa alkaisit laittaa intosi tuntisuunnitelmiin. Jos haluat tietokoneisiin käyttää aikaa, suunnittele media opetuksen avuksi.

Kai opettajallakin on joskus vapaata? :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Mua ei haittaa yhtään, mitä ihmiset pukee päällensä.

Mua kummastuttaa, miten joku opettaja pyörii täällä noin tiheään ja näissä merkeissä.

Jospa alkaisit laittaa intosi tuntisuunnitelmiin. Jos haluat tietokoneisiin käyttää aikaa, suunnittele media opetuksen avuksi.

Joo, en oo niin virkaintoinen, että tekisin tuntisuunnitelmia ihan huvin vuoksi. Kyllä pitää olla ensin työpaikka, jossa toteuttaa niitä suunnitelmia :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Hienot kuteet =) Minkä kokoinen tuo tunika on, mahtuiskohan mulle :whistle: En ole uskaltanut edes katsoa vaatteita siellä Gina Tricotissa kun ajattelin ettei mikään kuitenkaan sovi päälle...

Tuo on XL. Ja eilen ostin neuleen kokoa L. Siel on useimpia tunikamalleja ainakin XXL:ään, että ei muuta kuin kokeilemaan vaan :).

Sain auki kuvan. Hyvät on! :) Eikä nuo pöksyt mun mielestäni ison näköiset ole. Musta ne näyttävät siltä, että niiden kuuluukin olla rutussa.

Mun mielestä on löysät polvien ja reisien kohdalta.

Alkuperäinen kirjoittaja i:
värikkäämpi paita. Toi musta näyttää yöpaidalta tai ylipäätään koko malli.

Ei nyt pidä liian radikaaliksi ruveta :D. Mustaa sen olla pitää! Ja niinku sanottu, tuo ei tule olemaan sitten virallisessa versiossa päällä, että ei kannata tuohon paitaan tosiaan kiinnittää liikaa huomiota.

Ei nyt pidä liian radikaaliksi ruveta :D. Mustaa sen olla pitää! Ja niinku sanottu, tuo ei tule olemaan sitten virallisessa versiossa päällä, että ei kannata tuohon paitaan tosiaan kiinnittää liikaa huomiota.

Mustaako sen takia et läskit peittyy? Eti kivanmallisia värikkäitä paitoja. Ite peitin läskini aina mustaan, sit ku sain 12 kg pois ni johan paitojen väri muuttu, mun koko ilme vaatteiden väreistä, alko myös miehetkin pörrää :)

Mustaako sen takia et läskit peittyy? Eti kivanmallisia värikkäitä paitoja. Ite peitin läskini aina mustaan, sit ku sain 12 kg pois ni johan paitojen väri muuttu, mun koko ilme vaatteiden väreistä, alko myös miehetkin pörrää :)

Ei, kyllä mä olen pukeutunut mustaan jo ennen läskejäkin.

Uusimmat

Yhteistyössä