Dodii! Nyt täl olis bilevaatteet!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Tässä vielä erilaisen paidan kanssa...
http://www.aijaa.com/v.php?i=6131655.jpg

tuo paita saa sinut taatusti näyttämään kaks kertaa isommalta kuin oikeasti olet!

Mä olen kyllä samaa mieltä, että tuo paita on huono. Se eka oli parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Tässä vielä erilaisen paidan kanssa...
http://www.aijaa.com/v.php?i=6131655.jpg

tuo paita saa sinut taatusti näyttämään kaks kertaa isommalta kuin oikeasti olet!

Mä olen kyllä samaa mieltä, että tuo paita on huono. Se eka oli parempi.

Juu, tämäkään ei tule olemaan juhlissa oikeasti päällä. Kunhan kiskaisin ylleni jonkun, jossa on lyhyempi helma kuin siinä ekassa ja joka ei ole ihan tuhannen rypyssä.

Onnittelut hienosta saavutuksesta!

Hatun nosto myös hienosta, erilaisesta juhlatyylistä, hienoa että löytyy rohkeutta hieman tavanomaisesta poikkeavaan pukeutumiseen, housut ovat tyylikkäät ja persoonalliset =)

Olen töissä koulumaailmassa, enkä kyllä tiedä yhtäkään nutturapäistä opettajaa, siis sellaista kliseistä opettajatäti-tyyppiä..? Aika monella on jopa niitä tatuointejakin.

Sanoisin, että ap:lta todellista muiden ammattisisarten ylenkatsomista leimata heidät ryhmänä tietynnäköisiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen töissä koulumaailmassa, enkä kyllä tiedä yhtäkään nutturapäistä opettajaa, siis sellaista kliseistä opettajatäti-tyyppiä..? Aika monella on jopa niitä tatuointejakin.

Sanoisin, että ap:lta todellista muiden ammattisisarten ylenkatsomista leimata heidät ryhmänä tietynnäköisiksi.

:laugh: :laugh: :laugh: Se oli vitsi, haloo :D

No liioittelua, joo, mutta kuitenkin takana on se stereotypiointi. Sitähän sä vauhkoot, "en halua näyttää tavalliselta". Kerro mikä on tavallinen?

Ja joo, lahkeet on liian pitkät.

No liioittelua, joo, mutta kuitenkin takana on se stereotypiointi. Sitähän sä vauhkoot, "en halua näyttää tavalliselta". Kerro mikä on tavallinen?

Ja joo, lahkeet on liian pitkät.

No siis totta hitossa anopilla ja muulla vanhemmalla väellä (ja toki nuoremmillakin, vaikkakin erilainen eikä enää niin kategorinen) on tietty mielikuva siitä, miltä opettaja näyttää. Ja mä tiedän, että mun äiti ainakin odottaa, että musta kasvaa valmistumisen myötä aikuinen kerta heitolla, ts. se taitaa kuvitella, että rupean käyttämään jotain jakkupukuja. Ihan älytöntä. Sen takia ajattelin, etten piruuttanikaan aio näyttää juhlissa sitä niiden stereotyyppistä mielikuvaa vastaavalta, vaan joltakin ihan muulta. Itseltäni.

Sen takia ajattelin, etten piruuttanikaan aio näyttää juhlissa sitä niiden stereotyyppistä mielikuvaa vastaavalta, vaan joltakin ihan muulta. Itseltäni.

Piruuttasi aiot näyttää itseltäsi :D Aika eriskummallinen juttu...

Miksi sun tyyppisten ihmisten pitää aina pilata kivat, kepeät ja hyväntuuliset ketjut?

No voi byhyy :´( eiks oo kamalaa että kaikki ei vaan nuoleskele? Mitä ilkeää mä oon sanonu? En mitään. Ihan rehellisen mielipiteen stereotypioista.

No voi byhyy :´( eiks oo kamalaa että kaikki ei vaan nuoleskele? Mitä ilkeää mä oon sanonu? En mitään. Ihan rehellisen mielipiteen stereotypioista.

Eli maailmassa on olemassa vain nuoleskelua tai vittuilua? Mielenkiintoista.

No voi pöljä, enkö mä just rautalangasta taivuttanut, että en vittuile enkä nuoleskele!!! :headwall:

Anteeks, NYT oli pakko sanoa rumasti. Siis sulle. Että olet pöljä.

No voi pöljä, enkö mä just rautalangasta taivuttanut, että en vittuile enkä nuoleskele!!! :headwall:

Anteeks, NYT oli pakko sanoa rumasti. Siis sulle. Että olet pöljä.[/quote]

=) No, mulla on toisenlainen näkemys joten suotanee se minulle. Mutta ei enempää tästä aiheesta kun menee vähän ketjunaiheen vierestä. Sori ap.

Anteeks, NYT oli pakko sanoa rumasti. Siis sulle. Että olet pöljä.

=) No, mulla on toisenlainen näkemys joten suotanee se minulle.[/quote]

Sun näkemys on, että koska mä en nuoleskele enkä vittuile, mailmassa on olemassa vain nuoleskelua tai vittuilua. Kyllä, tuo on mielenkiintoista ja todellakin toisenlainen näkemys :D

Sen takia ajattelin, etten piruuttanikaan aio näyttää juhlissa sitä niiden stereotyyppistä mielikuvaa vastaavalta, vaan joltakin ihan muulta. Itseltäni.

Niin, en siis aio antaa "vaatimuksille" periksi ja pukeudu jakkupukuun edes juhlissa jos se ei satu mua itseäni kiinnostamaan.

Mutta olkoon tämä aihe, toivottavasti joku ymmärsi, mitä tarkoitan.

Yhteistyössä