Dodii! Nyt täl olis bilevaatteet!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Tulin sitten siihen tulokseen, että jos ihmisen on pidettävä juhlat mokoman asian takia, niin ainakin pikkuisen pitää kapinoida. En sitten ostanutkaan mustaa mekkoa, vaan hopeanväriset pillifarkut! Tai ei ne ole farkkua, vaan jotain mitälie... kuitenkin. Sen kanssa käy viralliseen osuuteen musta toppi ja paitajakku, bileiltaan sitten räväkämpi toppi. Kaiken kruunaa uuden korkkarit. Siis korkkarit! Mulle!

Häpi oon :)!

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Okei... siis naamiasbileetkö teillä on? =)

Hih. Valmistujaiset! Musta on niin kornia juhlia jotakin hiton maisterinpaperia, mutta kun kerran suku vaatii, niin juhlat saavat, mutta ei todellakaan sitä nutturapäistä äidinkielenopettajaa mitä ne odottaa, vaan - no, jotakin muuta :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kuulostaa käheeltä!! :D

Saattaa olla, että anoppi järkyttyy :D

Sekin olis käheetä :D

Hitsi vaan kun mun tatska ei ehdi noihin juhliin... olis niin näkemisen arvoinen sen (ja muidenkin) ilme, kun olisi maisteri hopeahousuissaan ja tatskassaan vastassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Laita kuvaa itsestäs noi vaatteet päällä! Siis Savanna-tyyliin, niin ettei naama näy jos sitä pelkäät. Ois kiva nähdä sun juhlalook :)

Pitää kattoo kun saan miehen kotiin, josko ottaisi kuvia... toisaalta turhaa mielipahaa siitä vaan tulee, kun osa on sitä mieltä joka tapauksessa että aivan helvetin ruma vaikka päällä olis mitä.

Hih. Valmistujaiset! Musta on niin kornia juhlia jotakin hiton maisterinpaperia, mutta kun kerran suku vaatii, niin juhlat saavat, mutta ei todellakaan sitä nutturapäistä äidinkielenopettajaa mitä ne odottaa, vaan - no, jotakin muuta :D.

Toisaalta sellainen kunnon kotiopettajatar-look tiukkoine nutturoineen ja kotimekkoineen olis myös aika hyvä veto :D

Laita kuvaa itsestäs noi vaatteet päällä! Siis Savanna-tyyliin, niin ettei naama näy jos sitä pelkäät. Ois kiva nähdä sun juhlalook :)

Pitää kattoo kun saan miehen kotiin, josko ottaisi kuvia... toisaalta turhaa mielipahaa siitä vaan tulee, kun osa on sitä mieltä joka tapauksessa että aivan helvetin ruma vaikka päällä olis mitä.

No juu, siks mä ehdotinkin että kuva ilman päätä ;) Ei ne jaksa semmoisesta kauaa paasata.

No juu, siks mä ehdotinkin että kuva ilman päätä ;) Ei ne jaksa semmoisesta kauaa paasata.

Toisaalta, täällä niin moni tietää jo miltä mä näytän, että ihan sama, esiintyykö kuvassa pään kanssa tai ilman. Haukkuja tulee anyway.

Kiva kun jotain sopivaa löyty :)

Se on NIIN totta, kun joku laittaa kuvansa, niin siitä saadaan täällä äitien silmissä muokattua vaikka mitä. Mikään ei kelpaa :) Ja aina vedotaan siihen "mitäs laitoit kuvas, kyllähän sitä silloin arvostellaan".

Toisaalta, täällä niin moni tietää jo miltä mä näytän, että ihan sama, esiintyykö kuvassa pään kanssa tai ilman. Haukkuja tulee anyway.

noo, mä saan haukkuja jo siitä että ylipäätään olen laittanut kuvan, niitä kun on kuulemma jo nähty tarpeeksi...
B)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kiva kun jotain sopivaa löyty :)

Se on NIIN totta, kun joku laittaa kuvansa, niin siitä saadaan täällä äitien silmissä muokattua vaikka mitä. Mikään ei kelpaa :) Ja aina vedotaan siihen "mitäs laitoit kuvas, kyllähän sitä silloin arvostellaan".

Pillifarkut tyrmätään ihan taatusti, koska mä olen
- yli 30-vuotias
- ylipainoinen
- äiti
- opettaja

Saati, et ne tosiaan on hopeanväriset :D

Tässäpä kuvaa. Paita on väärä, kun molemmat varsinaiset paidat kaipaisi silitystä, ja nyt en jaksa ruveta ähertämään... tää paita on kauhea teltta, se tarkoittamani paitajakku on tyköistuvampi malli. Ja korostan nyt sit vielä, että kyseessä on hyvin vapaammuotoiset ja epäviralliset juhlat, tarkoitus ei ole pukeutua erityisen juhlavasti.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6131557.jpg

Yhteistyössä