Dodii! Nyt täl olis bilevaatteet!

Teenlitku, onko sulla jo paikka äikänopena tiedossa?:) Sori kun utelen, mutta minustakin pitäisi tulla äikänope muutaman vuoden sisällä ja kiinnostaa työtilanne. Muistaakseni ollaan samasta kaupungistakin.

Onnea valmistumisen johdosta!

Niin, ja varmasti on hyvä asu:)

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitkulle!:
Teenlitku, onko sulla jo paikka äikänopena tiedossa?:) Sori kun utelen, mutta minustakin pitäisi tulla äikänope muutaman vuoden sisällä ja kiinnostaa työtilanne. Muistaakseni ollaan samasta kaupungistakin.

Onnea valmistumisen johdosta!

Niin, ja varmasti on hyvä asu:)

Kiitos :)! Ei ole vielä ensi vuodelle töitä varmaksi. Saa nähdä, kuin akan käy. Aika jännää tämä upporikas - rutiköyhä -peli :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi upealta näytti ap :) Olet hoikistunut paljon. Minusta hieno tyyli. Ja onnea maisterille, se on upea saavutus :)

Uaaah. Ei ihan kauhean hoikalta tunnu, kun olen talven aikana ottanut melkein 10 kg takkiin :ashamed: :ashamed: :ashamed: Vaikka totta on, että painan edelleen 20 kiloa vähemmän kuin "alkutilanteessa"

Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Hö. Mulla ei näy tuo kuva. :/ Joka tapauksessa, ihan kivalta kuulostaa nuo vetimet. :) ps. Mullakin on pillifarkut, olen äiti, täytän tänä vuonna 30v., olen toiminut opettajana ja kaiken lisäksi ylipainoakin on. ;)

Samoin! :D Paitsi että täytän tänä vuonna jo 36... Pillifarkkujen seurana käytän polvipituisia mekkoja ja lenkkareita. Ihanko tää on meidän kasvatusalan äitien univormu? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Hö. Mulla ei näy tuo kuva. :/ Joka tapauksessa, ihan kivalta kuulostaa nuo vetimet. :) ps. Mullakin on pillifarkut, olen äiti, täytän tänä vuonna 30v., olen toiminut opettajana ja kaiken lisäksi ylipainoakin on. ;)

Samoin! :D Paitsi että täytän tänä vuonna jo 36... Pillifarkkujen seurana käytän polvipituisia mekkoja ja lenkkareita. Ihanko tää on meidän kasvatusalan äitien univormu? :)

:laugh: :laugh: :laugh: Ilmeisesti. Mistä seuraa se, että teinit ei voi kohta käyttää moisia ollenkaan, kun kaikilla muka-trendikkäillä opettajilla on pillifarkut :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Saisko sen ekan kuvan näkymään? Kitoos.

Voinkos mie sille itse tehdä jotain, että näkyis? Kun kyllä se mulla näkyy tuon linkin kautta.

Siinä oli pelkkä rasti, mut sain sitten avattua sen kuvan. Eli näin sen kuvan. Ihan jees isolle naiselle.

Sovititkö koon pienempiä housuja? Meinaan, taisit ostaa liian isot housut. Ehkä vois vielä vaihtaa?

Sovitin. Ei mahtuneet kiinni :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ok, voisko noita hieman lyhentää? Näyttäis et istuis paremmin, siis ei näyttäis enää niin isoilta.

Sovititkö koon pienempiä housuja? Meinaan, taisit ostaa liian isot housut. Ehkä vois vielä vaihtaa?

Ok, voisko noita hieman lyhentää? Näyttäis et istuis paremmin, siis ei näyttäis enää niin isoilta.

Vois varmaan, muta kun niissä lukee että ylipitkät lahkeet, niin oletan, että niiden kuuluukin jäädä ryppyyn. Ehkä. Kai.

Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:

:D Mä fanitan tennareita ja El naturalista -läskäreitä. Mä tosin en ole aikoihin enää toiminut opena, vaan teen nykyisin muita hommia. Ehkä joskus sitten taas...

Ap: Onnea kovasti maisterinpapereista! :flower: :flower: On kyllä minun mielestäni juhlimisen arvoinen asia! :) Ja painoakin olet ilmeisesti saanut kaiken kaikkiaan pudotettua kivasti, upeaa sekin! :flower: Mukavan railakkaita juhlia ja toivottavasti saat jonkin sopivan pestin ensi syksyksi. :)

Noihan just hyvät byysat!! =) Jos ehkä sen korjaisin et joko sellaiset kengät mihin saa puntin piiloon tai sit lyhentäis punttia niin että on sopivan mittainen! silloin se on mielestäni "siistimmän" näköinen! =) Mutta siis housut on hyvät ja samoin ne kengät jos lyhentää puntin. =)

Vois varmaan, muta kun niissä lukee että ylipitkät lahkeet, niin oletan, että niiden kuuluukin jäädä ryppyyn. Ehkä. Kai.

no sitä minäkin! minusta ne heti näyttikin että kuuluu asiaan :)

Mua ei haittaa yhtään, mitä ihmiset pukee päällensä.

Mua kummastuttaa, miten joku opettaja pyörii täällä noin tiheään ja näissä merkeissä.

Jospa alkaisit laittaa intosi tuntisuunnitelmiin. Jos haluat tietokoneisiin käyttää aikaa, suunnittele media opetuksen avuksi.

Uusimmat

Yhteistyössä