Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Hö. Mulla ei näy tuo kuva. :/ Joka tapauksessa, ihan kivalta kuulostaa nuo vetimet.ps. Mullakin on pillifarkut, olen äiti, täytän tänä vuonna 30v., olen toiminut opettajana ja kaiken lisäksi ylipainoakin on.
![]()
Samoin!Paitsi että täytän tänä vuonna jo 36... Pillifarkkujen seurana käytän polvipituisia mekkoja ja lenkkareita. Ihanko tää on meidän kasvatusalan äitien univormu?
![]()
![]()
![]()
Ilmeisesti. Mistä seuraa se, että teinit ei voi kohta käyttää moisia ollenkaan, kun kaikilla muka-trendikkäillä opettajilla on pillifarkut :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja miia:hyvältä noi housut näyttää! ei näytä isoilta, vaan ihan juhlallisen koristeellisen tarkoituksellisen rypytetyiltä
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Hö. Mulla ei näy tuo kuva. :/ Joka tapauksessa, ihan kivalta kuulostaa nuo vetimet.ps. Mullakin on pillifarkut, olen äiti, täytän tänä vuonna 30v., olen toiminut opettajana ja kaiken lisäksi ylipainoakin on.
![]()
Samoin!Paitsi että täytän tänä vuonna jo 36... Pillifarkkujen seurana käytän polvipituisia mekkoja ja lenkkareita. Ihanko tää on meidän kasvatusalan äitien univormu?
![]()
Mä fanitan tennareita ja El naturalista -läskäreitä. Mä tosin en ole aikoihin enää toiminut opena, vaan teen nykyisin muita hommia. Ehkä joskus sitten taas...
Ap: Onnea kovasti maisterinpapereista! :flower: :flower: On kyllä minun mielestäni juhlimisen arvoinen asia!Ja painoakin olet ilmeisesti saanut kaiken kaikkiaan pudotettua kivasti, upeaa sekin! :flower: Mukavan railakkaita juhlia ja toivottavasti saat jonkin sopivan pestin ensi syksyksi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Hö. Mulla ei näy tuo kuva. :/ Joka tapauksessa, ihan kivalta kuulostaa nuo vetimet.ps. Mullakin on pillifarkut, olen äiti, täytän tänä vuonna 30v., olen toiminut opettajana ja kaiken lisäksi ylipainoakin on.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ilmeisesti. Mistä seuraa se, että teinit ei voi kohta käyttää moisia ollenkaan, kun kaikilla muka-trendikkäillä opettajilla on pillifarkut :kieh: :kieh: :kieh:
Mutta eikös teineillä olekin nyt in nuo leggarit? Vai onko nekin jo menossa muodista?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Mua ei haittaa yhtään, mitä ihmiset pukee päällensä.
Mua kummastuttaa, miten joku opettaja pyörii täällä noin tiheään ja näissä merkeissä.
Jospa alkaisit laittaa intosi tuntisuunnitelmiin. Jos haluat tietokoneisiin käyttää aikaa, suunnittele media opetuksen avuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Ei kannata ainakaan työhaastattelussa sanoa tätä meriitiksi...
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Mua ei haittaa yhtään, mitä ihmiset pukee päällensä.
Mua kummastuttaa, miten joku opettaja pyörii täällä noin tiheään ja näissä merkeissä.
Jospa alkaisit laittaa intosi tuntisuunnitelmiin. Jos haluat tietokoneisiin käyttää aikaa, suunnittele media opetuksen avuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Hienot kuteet =) Minkä kokoinen tuo tunika on, mahtuiskohan mulleEn ole uskaltanut edes katsoa vaatteita siellä Gina Tricotissa kun ajattelin ettei mikään kuitenkaan sovi päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Sain auki kuvan. Hyvät on!Eikä nuo pöksyt mun mielestäni ison näköiset ole. Musta ne näyttävät siltä, että niiden kuuluukin olla rutussa.
Alkuperäinen kirjoittaja i:värikkäämpi paita. Toi musta näyttää yöpaidalta tai ylipäätään koko malli.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja i:värikkäämpi paita. Toi musta näyttää yöpaidalta tai ylipäätään koko malli.
Ei nyt pidä liian radikaaliksi ruveta. Mustaa sen olla pitää! Ja niinku sanottu, tuo ei tule olemaan sitten virallisessa versiossa päällä, että ei kannata tuohon paitaan tosiaan kiinnittää liikaa huomiota.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Tässä vielä erilaisen paidan kanssa...
http://www.aijaa.com/v.php?i=6131655.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja i:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja i:värikkäämpi paita. Toi musta näyttää yöpaidalta tai ylipäätään koko malli.
Ei nyt pidä liian radikaaliksi ruveta. Mustaa sen olla pitää! Ja niinku sanottu, tuo ei tule olemaan sitten virallisessa versiossa päällä, että ei kannata tuohon paitaan tosiaan kiinnittää liikaa huomiota.
Mustaako sen takia et läskit peittyy? Eti kivanmallisia värikkäitä paitoja. Ite peitin läskini aina mustaan, sit ku sain 12 kg pois ni johan paitojen väri muuttu, mun koko ilme vaatteiden väreistä, alko myös miehetkin pörrää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Mistäs tuo pusero on ostettu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Onnittelut papereista!
Kivannäköiset vaatteet, etenkin kengät, voisin ottaa itellekin. Mistä ostit ne?