Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.
Yleensä tuota pumppu tsydeemiä käytetään vain sairaala oloissa
Täälläpäin pumppu laitetaan raskausajaksi 1-tyypin diabeetikoille ja käytetään myös silloin jos hoitotasapaino on huono. Veikkaan että tämä aloitus on huono provo.
|O
ei ole provo..minkä voin sille jos olen sairas ja pelkään kuolemaksi saakka piikkejä.
No oisiko pikkusen väärä paikka koittaa asiaan saada korjausta? Olet varmaan jo koittanut kolmen päivän kanyyliä? Olen itsekin sairastanut diabetestä 28 vuotta ja neulat senkun lyhenee ja ohenee, eikä niitä ole pakko katsella, osaan itsekin pistää ihan vallan mainiosti neulaa katselematta...