H
Help me
Vieras
Hei!
Onko täällä palstalla ketään, jolla olisi kokemusta tästä. Olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen ja minulla on niin paha piikkikammo, että verikoetta ei ole otettu yli 20 vuoteen, rokotukset saatu kerran pistettyä rauhoittavilla (maksimiannos) ja tämä on tullut lapsena siitä, kun verikoe on otettu väkisin ja olen repäissyt käden juuri pistäessä. En pysty olemaan millään muotoa rauhallinen piikkitilanteissa, vaan tilalle tulee kuin pakokauhuinen eläin, voisin varmaan hypätä jostain ikkunasta läpi ja vaikka lyödä ihmisiä, kunhan eivät pistä. NLP-terapiaa on kokeiltu, ilman tulosta.
Haluaisin kammosta eroon, sillä olen todella lapsirakas ja haluaisin saada lapsia, ihana mieskin on, parempaa isää tuskin voisi toivoa. Elämäntilanne alkaa olla kaikin puolin kohdillaan. Tiedän, että mies voisi vaikka adoptoida, koska pelkään niin - ja tiedän että kyllä minulla rakkautta riittäisi lapselle, oli biologinen tai ei. Mutta silti, olisi ihana onnistua pääsemään tästä eroon ja elää normaalia elämää. Kohtalotovereita? Vinkkejä?
Onko täällä palstalla ketään, jolla olisi kokemusta tästä. Olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen ja minulla on niin paha piikkikammo, että verikoetta ei ole otettu yli 20 vuoteen, rokotukset saatu kerran pistettyä rauhoittavilla (maksimiannos) ja tämä on tullut lapsena siitä, kun verikoe on otettu väkisin ja olen repäissyt käden juuri pistäessä. En pysty olemaan millään muotoa rauhallinen piikkitilanteissa, vaan tilalle tulee kuin pakokauhuinen eläin, voisin varmaan hypätä jostain ikkunasta läpi ja vaikka lyödä ihmisiä, kunhan eivät pistä. NLP-terapiaa on kokeiltu, ilman tulosta.
Haluaisin kammosta eroon, sillä olen todella lapsirakas ja haluaisin saada lapsia, ihana mieskin on, parempaa isää tuskin voisi toivoa. Elämäntilanne alkaa olla kaikin puolin kohdillaan. Tiedän, että mies voisi vaikka adoptoida, koska pelkään niin - ja tiedän että kyllä minulla rakkautta riittäisi lapselle, oli biologinen tai ei. Mutta silti, olisi ihana onnistua pääsemään tästä eroon ja elää normaalia elämää. Kohtalotovereita? Vinkkejä?