V
vierailija
Vieras
Käykö teille koskaan niin, että joku mies on ihan vastustamaton? Eli jos lähestyisi teitä seksuaalisesti, niin antautuisitte ehdoin tahdoin?
Mitä tästä on seuranut? Pelkkiä päiväunia vai jotain muuta?
Minulla on joitakin tämmöisiä kokemuksia. Nyt vaan on yksi mies lähipiirissä ja olen suoraan sanoen... Siis samalla toivon, että hän lähestyisi ja toisaalta pelkään sitä. Tiedän, etten voisi vastustaa. Mutta...
Niin elän parisuhteessa jne. En ole mikään tytönhupakko enää, mutta mielestäni teet. Ja en ole varma, haluanko edes tästä tunteesta eroon.
Mitä tästä on seuranut? Pelkkiä päiväunia vai jotain muuta?
Minulla on joitakin tämmöisiä kokemuksia. Nyt vaan on yksi mies lähipiirissä ja olen suoraan sanoen... Siis samalla toivon, että hän lähestyisi ja toisaalta pelkään sitä. Tiedän, etten voisi vastustaa. Mutta...
Niin elän parisuhteessa jne. En ole mikään tytönhupakko enää, mutta mielestäni teet. Ja en ole varma, haluanko edes tästä tunteesta eroon.