Naiset, kuinka usein joku mies tuntuu vastustamattomalta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Käykö teille koskaan niin, että joku mies on ihan vastustamaton? Eli jos lähestyisi teitä seksuaalisesti, niin antautuisitte ehdoin tahdoin?

Mitä tästä on seuranut? Pelkkiä päiväunia vai jotain muuta?

Minulla on joitakin tämmöisiä kokemuksia. Nyt vaan on yksi mies lähipiirissä ja olen suoraan sanoen... Siis samalla toivon, että hän lähestyisi ja toisaalta pelkään sitä. Tiedän, etten voisi vastustaa. Mutta...

Niin elän parisuhteessa jne. En ole mikään tytönhupakko enää, mutta mielestäni teet. Ja en ole varma, haluanko edes tästä tunteesta eroon.
 
Luulin, että olet palstan vakiotyyppi, joka harmittelee palstalla mummotunnelin
hiipumista. Hän kertoi viime viikolla olevansa palstan normaali miesoletettu, jolla on tarpeet. Minulla kuulema niitä ei ole enää ollut 30 vuoteen.
Totta se on. Miehet eivät minua enää kiinnosta tietyssä mielessä.
Minulla on parhaillaan murheen aika. Vuosikymmeniä seuraamassani saippuasarjassa ihana Hollis käsikirjoitettiin ulos sarjasta myrkyttämällä.
Moni muukin sarjaa Youtubessa seuraava on tyrmistynyt. Kun Monacon
jaksot on esitetty, siirryn muiden hieman todellisuuspohjaisempien tv-sarjojen pariin.
Harkitse tarkoin aapee mihin soppaan laitat lusikkasi. Moni kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää siloa. Toisekseen ehkä mies vain pelleilee kanssasi. Ihanassa britti-
tv-sarjassa kuvataan 1800-luvun elämää Talon palvelusnainen kertoi olleensa miespalvelijoiden vedonlyönnin kohde. Miehet olivat keskenään kilpailleet kuka pokaa naisen ensimmäisenä. Nainen sai jutun jälkeen miehistä tarpeekseen, mutta kohtasi sarjan loppujaksoissa nuoruutensa rakastetun.
Laatusarjoja katsomalla oppii asioita, ja kielitaito karttuu. Suomalaisten miesten kanssa vehtaamalla joutuu vain naurun alaiseksi, ja ehkä on myöhemmin asiaa lääkärille. Olen puhunut ugh käsivarteni rintojeni päällä ristissä, ja odotan muutamaa desilitraa keltaista nestettä niskaani virtuaalisesti.
 
Luulin, että olet palstan vakiotyyppi, joka harmittelee palstalla mummotunnelin
hiipumista. Hän kertoi viime viikolla olevansa palstan normaali miesoletettu, jolla on tarpeet. Minulla kuulema niitä ei ole enää ollut 30 vuoteen.
Totta se on. Miehet eivät minua enää kiinnosta tietyssä mielessä.
Minulla on parhaillaan murheen aika. Vuosikymmeniä seuraamassani saippuasarjassa ihana Hollis käsikirjoitettiin ulos sarjasta myrkyttämällä.
Moni muukin sarjaa Youtubessa seuraava on tyrmistynyt. Kun Monacon
jaksot on esitetty, siirryn muiden hieman todellisuuspohjaisempien tv-sarjojen pariin.
Harkitse tarkoin aapee mihin soppaan laitat lusikkasi. Moni kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää siloa. Toisekseen ehkä mies vain pelleilee kanssasi. Ihanassa britti-
tv-sarjassa kuvataan 1800-luvun elämää Talon palvelusnainen kertoi olleensa miespalvelijoiden vedonlyönnin kohde. Miehet olivat keskenään kilpailleet kuka pokaa naisen ensimmäisenä. Nainen sai jutun jälkeen miehistä tarpeekseen, mutta kohtasi sarjan loppujaksoissa nuoruutensa rakastetun.
Laatusarjoja katsomalla oppii asioita, ja kielitaito karttuu. Suomalaisten miesten kanssa vehtaamalla joutuu vain naurun alaiseksi, ja ehkä on myöhemmin asiaa lääkärille. Olen puhunut ugh käsivarteni rintojeni päällä ristissä, ja odotan muutamaa desilitraa keltaista nestettä niskaani virtuaalisesti.
sellasta sekotekstiä suollat jatkuvasti että se kelt nesteraja näkynee silmänvalkuaistes tasolla väh
 

Yhteistyössä