I
ilmankin pärjäävä
Vieras
Pienesti ottaa päähän. Minulla pari vuotta sitten todettiin 2 diabetes. Sain lääkkeet ja veren mittaukseen sopivat laitteet. Kaikki on mennyt hyvin ja lukemat sallituissa arvoissa. Mutta tämä taudin tiimoilta tuleva posti ja muu sälä, kalenterit ja postikorttiniput ym. Kaikissa aina mukana tilinsiirtolappu. En ole maksanut, sillä joku rahastuskeino tämä on. Pitäisi tukea jotain Diabetes Wellness Suomi säätiön toimintaa. Säätiö jo herättää epäilyä. Sikaarimiehet istuu jossain Luxenburgissa laskemassa juksaamiaan rahoja. Antaisivat olla rauhassa tämän pilleriruljanssin kanssa. Kyllä tässä muutenkin pärjätään ilman mitään säätiöitä.