diabetes ja piikkikammo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bambi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bambi

Vieras
miten pääsen eroon piikkikammosta? minulla on ollut yli 10 vuotta diabetes ja olen hoitanut itseäni täydellisesti, mutta nyt kaikki on rempallaan sillä en voi pistää itseäni, koska minulle on tullut piikkikammo..pyörryn kun näenkään yhdenkään neulan tai piikin :(
 
Nyt kuljetat ittes sit hoitoon. Pakko jonkun sinuun ne insut on tykittää!!! Kai tajuut ssen ittekki. Ei sul ketää ronskii naapurii oo joka viittis vähä avittaa? Jos ei, mee jonku valkotakkise pakeil.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
Nyt kuljetat ittes sit hoitoon. Pakko jonkun sinuun ne insut on tykittää!!! Kai tajuut ssen ittekki. Ei sul ketää ronskii naapurii oo joka viittis vähä avittaa? Jos ei, mee jonku valkotakkise pakeil.

en mene..kuolen sitten yksin sänkyyni tai sitä ennen ammun aivot pihalle. :'(
 
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.

on minulle suositeltu pumppua, mutta en suostunut siihen sillä pumpussakin täytyy vaihtaa se piikki vai oliko se nyt jokin kanyyli. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.

Yleensä tuota pumppu tsydeemiä käytetään vain sairaala oloissa

 
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.

Yleensä tuota pumppu tsydeemiä käytetään vain sairaala oloissa

Eikä käytetä. Päivitä tietos!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.

Yleensä tuota pumppu tsydeemiä käytetään vain sairaala oloissa
Täälläpäin pumppu laitetaan raskausajaksi 1-tyypin diabeetikoille ja käytetään myös silloin jos hoitotasapaino on huono. Veikkaan että tämä aloitus on huono provo.

|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.

Yleensä tuota pumppu tsydeemiä käytetään vain sairaala oloissa
Täälläpäin pumppu laitetaan raskausajaksi 1-tyypin diabeetikoille ja käytetään myös silloin jos hoitotasapaino on huono. Veikkaan että tämä aloitus on huono provo.

|O

ei ole provo..minkä voin sille jos olen sairas ja pelkään kuolemaksi saakka piikkejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.

Yleensä tuota pumppu tsydeemiä käytetään vain sairaala oloissa

Eikä käytetä. Päivitä tietos!
Tuossa luki yleensä eikä aina

 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni se on tosi harva kenellä on käytössä piikki.
Mun tuntemilla on joko kynä tai pumppu, pyydä itsellesi tuo pumppu niin ei tartte piikittää.

Yleensä tuota pumppu tsydeemiä käytetään vain sairaala oloissa
Täälläpäin pumppu laitetaan raskausajaksi 1-tyypin diabeetikoille ja käytetään myös silloin jos hoitotasapaino on huono. Veikkaan että tämä aloitus on huono provo.

|O

ei ole provo..minkä voin sille jos olen sairas ja pelkään kuolemaksi saakka piikkejä.
No oisiko pikkusen väärä paikka koittaa asiaan saada korjausta? Olet varmaan jo koittanut kolmen päivän kanyyliä? Olen itsekin sairastanut diabetestä 28 vuotta ja neulat senkun lyhenee ja ohenee, eikä niitä ole pakko katsella, osaan itsekin pistää ihan vallan mainiosti neulaa katselematta...
 

Yhteistyössä