Depressiosta, mitä mieltä kun. . . .

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marja J

Vieras
. . . sain maaliskuussa depressiokyselystä 55 pistettä, täydet olisi ollut 63 pistettä. Nyt eilen tein psyk.polilla saman testin ja sain 57 pistettä.

Eli pisteet vaan nousee. . . Syön lääkkeitä mutta ei ne näköjään paljon auta. . . Mitä ihmettä teen??? Odotanko vaan täysiä pisteitä tässä vai mitä teen. . . .?

3 viikon välein käyn psyk.polilla juttelemassa, muuta hoitoa ei ole. . . .

MITÄ TEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

:(

Uudet lääkeet vois olla kova sana tai annoskoon nosto. Sinun on puhuttava tästä viimeistää seuraavalla käynnilläsi, mutta mieluummin otat saman tien yhteyttä lääkityksen antaneeseen lääkäriin. Se tosin on ihan totta että nuo lääkeet ottaa aikansa ennen kuin alkaa auttaa, mutta jos tuolta maaliskuusta asti olet jo syönnyt niitä niin voisi todellakin olla paikalla lääkityksen muutos.

Onko tullut muita oireita lisää, unettomuutta esim?

Onko tullut muita oireita lisää, unettomuutta esim?[/quote]

Mistäs arvasit tuon unettomuuden. . .

Tosin nukun nyt koko ajan eikä lapset tykkää :( Mutta unettomuus vaanii aina aikaisin aamulla. . .Tosin, syön nyt aika paljon Diapameja ja Opamoxeja ettei tarvitsisi kestää tätä elämää. . . .

Ketipinor on lääke joka turvottaa, lihottaa ja väsyttää. . . Oon syönyt noita lääkkeitä marraskuusta. . . :(

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Tosin nukun nyt koko ajan eikä lapset tykkää :( Mutta unettomuus vaanii aina aikaisin aamulla. . .Tosin, syön nyt aika paljon Diapameja ja Opamoxeja ettei tarvitsisi kestää tätä elämää. . . .

Ketipinor on lääke joka turvottaa, lihottaa ja väsyttää. . . Oon syönyt noita lääkkeitä marraskuusta. . . :([/quote]

Oon itse taistellut masennuksen kanssa jo 1,5 vuotta. Nyt alkaa onneks helpottaa. Näin mun kokemuksesta sun täytyy ehdottomasti ottaa yhteyttä lääkäriin ja miettiä lääkitystä uudestaan.

Mulla ollut ketipinor jossain vaiheessa nukahtamislääkeenä, ei auttanut nukkumiseen mut teki ihan sairaan nuutuneen olon, aamusta iltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Ketipinor on lääke joka turvottaa, lihottaa ja väsyttää. . . Oon syönyt noita lääkkeitä marraskuusta. . . :([/quote]

Väärät lääkeet oikeasti tosiaan voi "sivuoireena" lisätä masennusoireita. Ja tosiaan tuo että joudut turvaamaan jatkuvasti rauhoittaviin kertoo jo jotain asiasta. Ei sen nuin hankalaa kuulu olla, ei herkkuakaan, mutta niitä hyviäkin päiviä pitää alkaa tulla, silloin lääkitys on kohdillaan.

Yhteistyössä