pisteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
mulla on päivittäinen pistesaldo 20 pistettä mutta päivänmittaan kun syön niin aina jää liian vähän.
onko tästä haittaa? vai onko ihan PAKKO käyttää kaikki pisteet
seurasin nyt tän viikon päiväkirjaa ja mulla on jäänyt 9 pistettä säästöön enkä edes tiä mitä niillä teen?
syön ihan järkyttäviä määriä mut sellaisia mistä ei lähde paljon pisteitä
eilen tein makkarakeiton jota söin 5dl =)
leipää syön,jugurttieja,rahkoja,omenoita josta kaikista lähtee pisteitä
en vaan saa käytettyä kaikkia onko jotain haittaa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 14:10 tietämätön kirjoitti:
mulla on päivittäinen pistesaldo 20 pistettä mutta päivänmittaan kun syön niin aina jää liian vähän.
onko tästä haittaa? vai onko ihan PAKKO käyttää kaikki pisteet
seurasin nyt tän viikon päiväkirjaa ja mulla on jäänyt 9 pistettä säästöön enkä edes tiä mitä niillä teen?
syön ihan järkyttäviä määriä mut sellaisia mistä ei lähde paljon pisteitä
eilen tein makkarakeiton jota söin 5dl =)
leipää syön,jugurttieja,rahkoja,omenoita josta kaikista lähtee pisteitä
en vaan saa käytettyä kaikkia onko jotain haittaa?

Elimistö rupeaa käymään säästöliekillä. Kaikki pisteet on käytettävä saman viikon aikana.

(pohdin samaa tässä taannoin täällä)
Lainaan Shainan vastausta:
Jos elimistö saa liian vähän energiaa, niin voi tulla huono olo ja laihtuminen tyssää kun kroppa alkaa säästämään. Että syö vaan ne kaikki pojot! Kohta niitä kuitenkin nipistetään kun paino tippuu ;)

Tämä kuulostaa hiukan hassulta kysymykseltä. Ja tulen kai saamaan moittivia ja opastavaisia vastauksia?Niitä en kuitenkaan tarvitse, sillä tiedän miten laihdutetaan oikeaoppisesti. Tämä on vain sellanen minua askarruttava asia, johon toivoisin teiltä viisaammat vastauksen.

Elikkäs, kun sanotaan että pitää syödä joku tietty pistemäärä/pvä, tai tietty kalorimäärä, niin entäs sitten jos se pistemäärä täyttyisi AINOASTAAN karkista tai vastaavasti syö sen määrän karkkia kaloreissa mikä on päivän tarve. Laihtuuko silloin vai ei?? Siis jos todella ei syö mitään muuta koko päivänä vaan juo vaan vettä lisäksi?
Kuulostaa hullulta, mutta jos vaikka syö tosiaan vaan tollasta epäterveellistä, esim väännän kebabannoksen, enkä muuta päivässä, niin laihdunko? Olettaen, että tämä ei tietenkään jatku loputtomiin, vaan esim kaks kolme päivää putkeen?

Ymmärsikö tuosta mitään? :ashamed:

Yhteistyössä