V
vierailija
Vieras
Hyvä sinä!Oli aika helppo löytää toi sinun tili näillä tiedoin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä sinä!Oli aika helppo löytää toi sinun tili näillä tiedoin.
Eihän se Aito edes ollu joka luuliMuistatteko kun aito luuli että vauvan ketjussa oli shipparimode poistelemassa?![]()
Mistäs sinä sen tiedät?Eihän se Aito edes ollu joka luuli
No ei yhdistyny siellä Aidon.kommentteihin kylläyhtään. Sullehan on kaikki AitoaMistäs sinä sen tiedät?
Ei hänen kommenttejaan aina mitenkään selkeästi erota vs. muut. Plus toi luulija en ole minä, kunhan kysyin.No ei yhdistyny siellä Aidon.kommentteihin kylläyhtään. Sullehan on kaikki Aitoa
Ei aina mutta niistä erotti.Ei hänen kommenttejaan aina mitenkään selkeästi erota vs. muut. Plus toi luulija en ole minä, kunhan kysyin.
Tai sit luulet vaan.Ei aina mutta niistä erotti.
Oli myös se taikasana jolla viestin sai poistumaan hetiEi hänen kommenttejaan aina mitenkään selkeästi erota vs. muut. Plus toi luulija en ole minä, kunhan kysyin.
En yleensä etsi mitään kirjoittajia ylipäätään.Itse luulet.
Paitsi k-faneja.En yleensä etsi mitään kirjoittajia ylipäätään.
Ja hiihtolomalaisiaPaitsi k-faneja.![]()
No joo, mutta kyllähän se kerrottiinkin, että ihan vaan kirjoittamalla vaikka asiaton ne viestit saa poies, mutta jotain pisempää jankkausta tais olla.Oli myös se taikasana jolla viestin sai poistumaan heti![]()
Öö, hiukan eri asioita nämä.Ja hiihtolomalaisia
Ja Discordin nimemerkillisiä huudellut myös.Ja hiihtolomalaisia
En ole.Ja Discordin nimemerkillisiä huudellut myös.
![]()
Grid Art 20251229 204240973 hosted at ImgBB
Kuva Grid Art 20251229 204240973 palvelussa ImgBBibb.co
Tästä huomaa kyllä että olet pelkkä ulkopuolinen trolli., kiinni jäit! HahMummo oppinut käyttämään tekoälyä.![]()
Kierrä munatiukkaan kaulas ympäri, pikku hassupää. Tuo on Käärijän omasta storysta 8.9.23.Mummo oppinut käyttämään tekoälyä.![]()