S
sairastelija
Vieras
Halusin kirjoittaa tänne jos jollakulla muulla olis ollut samanlaisia ongelmia. Elikkä, viimeisen vuoden aikana minulla on ollut muutamia virtsatietulehduksia.Nyt viime syksynä ongelma sitten paheni, minulla oli virtsatietulehduksen oireet mutta testien mukaan se ei ollut kuitenkaan virtsatietulehdus,eikä klamydia,eikä hiiva... sain lääkkeitä kumminkin virtsatietulehdukseen sekä hiivatulehdukseen,tosin eri aikaan mutta kumpikaan lääke ei auttanut. Lääkäri vaan totesi ettei tiedä mikä minua vaivaa. Oireet pysyivät kuitenkin pieninä ja joskus ajoittain hävisivätkin ja seksin jälkeen on tuntunut kovaa kirvelyä,oltiin harrastettua seksiä kumilla tai ilman.Ajattelin että limakalvoni ovat vain herkät. Ennen viime syksyä ei ole ollut mitään kirvelyä,vasta tuon tulehdusrumban jälkeen. Noh, kului pari kuukautta kunnes taas viime viikonloppuna alkoi taas samat vaivat, piti juosta vessassa,kirveltää, alavatsakipuja, pientä lämpöilyä.. Kävin lääkärissä eikä testin mukaan ollut mitään vikaa..ehkä jotain pientä tulehdusta muttei osannut selvittää että mitä. ei ollut virtsatietulehdus kumminkaan, ei klamydia, tulehdusarvot normaalit,eli ei tulehdusta eikä hiivaa. Onko nää sitten tippurin oireet? Sekin on mahdotonta koska olen avoliitossa eikä kumppanilla oireita.
Ja olen 200 prosenttisen varma ettei miehelläni ole ollut muita meidän seurustelumme aikana.
Mitä teen?
Ja olen 200 prosenttisen varma ettei miehelläni ole ollut muita meidän seurustelumme aikana.
Mitä teen?